Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئون گورتسکا از انگیزه هایش برای تمدید با بایرن مونیخ می گوید

لئون گورتسکا هافبک بایرن مونیخ که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است به تازگی قرارداد خود را با این تیم تا سال 2026 تمدید کرده است. او در این مصاحبه در خصوص تمایلش به کسب جام های متعدد با بایرن مونیخ طی سال های آتی صحبت کرده است. 

 به گزارش طرفداری، لئون گورتسگا در مصاحبه با Sport Bild درباره تمدید قراردادش اینگونه صحبت می کند:

تمدید قرارداد یوسوا کیمیش برای من دارای اهمیت زیادی بود، هدف ما یافتن راه حلی بود که تا سال ها در بایرن فوتبالمان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گورتسکا از عطش برای تکرار قهرمانی هایشان در دوران هانسی فلیک می گوید:

 در نهایت مهم بردن است. ما همه چیز را زیر نظر هانسی فلیک بردیم و می خواهیم بار دیگر آن را تکرار کنیم. وظیفه و هدف ما این است که دوباره همه این عناوین را ببریم، این بار با حضور هوادارانمان در استادیوم های کاملا پر شده.

 آیا می تواند در این فصل اتفاق بیفتد؟

 خواهیم دید اما بله، ما تیم با کیفیتی برای این کار داریم و مربی جدیدی به تیم ما اضافه شده است که باعث پیشرفت ما به صورت فردی و تیمی می شود، بنابراین ما قطعا توانایی این را داریم که همه عناوین را به دست بیاوریم.

 گورتسکا درباره ذهنیت و روحیه برنده بایرن مونیخ صحبت می کند:

 وقتی به توماس مولر نگاه می کنم که به همه افتخارات رسیده است و با این حال در تمرینات تمام تلاش خود را می کند و تک تک توپ ها را تعقیب می کند پس من چطور می توانم مانند او نباشم؟ این موارد بر روی ما تاثیر می گذارد.

 آیا شما و کیمیش برای تمدید قرارداد به گنابری فشار آوردید؟

 ما قبلا با تمدید قراردادمان بر روی او فشار آورده ایم. (می خندد) جدا از شوخی من و یوسوا رابطه خوبی با سرژ داریم و در این مورد نیز با او صحبت کردیم.


گورتسکا در مورد علاقه منچستر یونایتد و رئال مادرید به خودش صحبت می کند: 

 وقتی باشگاه های دیگر متوجه عملکرد شما می شوند هیجان انگیز است. من در تصمیم گیری هایم وقت زیادی را صرف فکر کردن می کنم. من و یوسوا تصمیم گرفتیم که کار ما هنوز در بایرن به پایان نرسیده و لحظات بزرگی در انتظار ماست. البته من نمی خواهم به کسی دروغ بگویم و مطمئنا پول در این بین نقش مهمی دارد اما چیز فوق العاده مهم دیگری نیز وجود دارد. بودن در بایرن احساس خوبی به من می دهد. ما برنامه داریم، یک تیم خوب و مربی ای برای رسیدن به تمام موفقیت ها داریم.

 گورتسکا درمورد رقابت در لیگ قهرمانان اروپا:

 پاری‌سن ژرمن تیم پر ستاره ای دارد، تیم های انگلیسی نیز در دوران کرونا نسبت به بقیه ضرر کمتری متحمل شدند. باشگاه های زیادی هستند که ترکیب خوبی دارند و مدعی فتح این جام هستند، با این حال در سال 2020 ما موفق شدیم نسبت به بقیه برتری پیدا کنم و اکنون هم باید همین کار را تکرار کنیم، من تیمی نمی بینیم که نتوانیم آنها را شکست دهیم.

گورتسکا درباره جمال موسیالا:

 اینکه هر روز او را می بینیم لذت بخش است، از همان اولین تمرین ما می دانستیم استعداد بزرگی از آکادمی به جمع ما اضافه شده که چیز های زیادی را با خود برای ما به ارمغان می آورد. او عاشق فوتبال بازی کردن است و ما نیز از حضور او در تیم سود می بریم.
 

گورتسکا درباره روبرت لواندوفسکی:

 مانند یک بازیکن 20 سال بازی می کند، برای من هیچ مهاجم بهتری نسبت به او در جهان وجود ندارد و دیدگاه من به این زودی ها قرار نیست تغییری کند. او هنوز می تواند برای مدت طولانی حملات ما را رهبری کند.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! مهدی طارمی، سفیر ایران در سطح اول فوتبال جهان برد تاریخی تیم جمهوری خودمختار ترانسنیستریا در خانه رئال مادرید؛ شریف در سال 1997 تاسیس شده است مثلث نیمار، مسی و ام باپه پس از برد 2-0 پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی / عکس گل مهدی طارمی به لیورپول (پورتو 1-3 لیورپول)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟