Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:18:37 GMT

اردوی تیم کشتی آزاد نیروهای مسلح برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۰۵۷

اردوی تیم کشتی آزاد نیروهای مسلح برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم کشتی آزاد نیروهای مسلح برای حضور در رقابت‌های جهانی نظامیان جهان، روزهای ۱۰ تا ۲۲ مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی)
۶۱ کیلوگرم: محمدباقر یخکشی (مازندران)
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: جمال خدابنده لو (همدان)
۷۹ کیلوگرم: بهمن تیموری (کرمانشاه)
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی (مازندران) محمدحسین میرباغبان (تهران)
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران)
۱۲۰ کیلوگرم: یداله محبی (کرمانشاه) علیرضا گرزبر (لرستان)
سرمربی: مسعود مصطفی جوکار
مربی: نوید مسلمی

نفرات دعوت شده ساعت ۹ صبح روز ۱۰ مهرماه به منظور انجام تست کرونا در محل خانه کشتی شهید هادی حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان روزهای ۳۰ آبان تا ۳ آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5316346

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتسال قزاقستان مهدی طارمی کشتی آزاد مصطفی آجورلو تیم فوتبال پرسپولیس هیات مدیره استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر «مجید فخری» معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امروز (دوشنبه) در همایش بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: در طول تاریخ ایران، نام خلیج فارس ثبت شده و نیازی به جست‌وجوی مجدد برای نام تاریخی خلیج فارس نیست.

وی افزود: یک سری «واحدهای سیاسی نوپدید» در دهه‌های اخیر مسایلی را در مورد خلیج فارس مطرح کرده‌اند و لذا از سال ۱۳۸۴ همراه با تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی، این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شد.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به گرامی‌داشت روز خلیج فارس گفت: وزارت دفاع در راستای دیپلماسی دفاعی، این موضوع را در زمره اهداف خود قرار داده و وزیر دفاع هم این موضوع را به سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح واگذار کرده است و این سازمان هرساله برنامه‌های متنوعی در خصوص بزرگداشت روز ملی خلیج فارس برگزار کرده است.

امیر فخری با تاکید بر اینکه روز ملی خلیج فارس باید بزرگ‌تر و در سطح ملی برگزار شود، گفت: با هماهنگی سازمان‌های مختلف، تصمیم گرفتیم این روز را به صورت ملی برگزار کنیم تا به گوش همه جهانیان برسد و لذا امروز که این برنامه برگزار شده است، ۲۵ نهاد و دستگاه حضور و مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: در حوزه دیپلماسی حقوقی، وزارت امور خارجه و در حوزه دیپلماسی علمی، مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، سازمان هواشناسی و مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و اتاق ایران و… همکاری داشته‌اند.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح اظهار کرد: در حوزه دیپلماسی فرهنگی، پژوهشکده حج و زیارت، شهرداری تهران، فرهنگسرای اندیشه و… پای کار آمدند و این وفاق رقم خورد.

امیر فخری تصریح کرد: این مساله کمک کرده است تا بتوانیم نشست‌های تخصصی مختلف در سازمان و دانشگاه‌ها برگزار کنیم تا از این طریق، نام خلیج فارس برای جهانیان آشکار شود.

وی افزود: در سازمان ملل، گروهی جغرافیایی وجود دارد که نام‌های جغرافیایی را برای کشورهای جهان تبیین می‌کند که در بیست و سومین جلسه‌ای که برگزار شد، دقیقاً به نام خلیج فارس اشاره شده است که در دنیا جای شکی را باقی نمی‌گذارد که این نام، برازنده‌ترین برای این پیکره آبی است.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سال در اسناد تجاری، تاریخی، کتیبه‌ها و نوشته‌ها نام خلیج فارس تکرار شده است افزود: این وفاق و همدلی در بین تمامی ایرانیان وجود دارد و با این انسجام، اقتدار و هماهنگی هرگز کسی نخواهد توانست از امروز تا آینده تاریخ، نام خلیج فارس را جعل و نام دیگری بر این پیکره قرار دهد.

گفتنی است؛ در این نشست بیانیه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد روز ملی خلیج فارس نیز قرائت شد.

کد خبر 6091884 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!