Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از احداث ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله طاهرخانی گفت: شرکت عمران شهر‌های جدید به عنوان بخشی از دولت به منظور رفع دغدغه مسکن این اقشار، تأمین مسکن و احداث ۱۲ هزار و ۴۴۶ واحد در شهر‌های جدید برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: هم‌اکنون در شهر‌های جدید پرند، هشتگرد، صدرا، سهند، بینالود، بهارستان و فولادشهر در حال ساخت ۱۲ هزار و ۴۴۶ مسکن برای مجموعه ایثارگران هستیم که در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد؛ برخی به ۶۰ درصد پیشرفت رسیده و بعضی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید افزود: در پرند ۹۲۴ واحد، در هشتگرد ۶۳۴، صدرا ۱۰۰، سهند ۲۵۰، بینالود ۶۴۰، بهارستان ۳۳۹۸ و فولادشهر ۶۵۰۰ واحد به مرحله توافق رسیده که از کل این تعداد، زمین ۹۹۲۷ واحد تأمین و ۶۷۱۹ واحد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی گفت: پروژه‌ها در مراحل مختلفی از تأیید نقشه، فوندانسیون یا پیشرفت ۳۰ تا ۶۰ درصد قرار دارد. برخی در مرحله انتخاب پیمانکار است. تعدادی نیز از واحد‌های آماده مسکن مهر بوده که واگذار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: دوره جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ایران نمونه بی بدیلی در دنیا به شمار می‌رود که بدون شک عامل توفیق آن نیز در این جنگی نابرابر وجود نیروی انسانی مخلص در برابر قدرت سازماندهی شده دشمن بوده است.

طاهرخانی همچنین عنوان کرد: نکته قابل توجه در این حوزه آن است که رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اجازه نداد تا ساختار کشور با توجه به درگیر جنگ شدن بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار خلل شود که ما این امر را مدیون شما رزمندگان هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی وظیفه امروز را در برابر خدمات وصف ناپذیر ایثارگران در شهر‌های جدید تأمین مسکن ویژه ایثارگران نام برد و افزود: با برنامه‌های مشخصی که در این خصوص به شرکت‌های تابعه ابلاغ شده است بایستی نظارت دقیق بر انجام صحیح و فوری این امر را جزو اولویت‌های کاری شهر‌های جدید قرار دهیم چرا که فداکاران عرصه دفاع مقدس نباید از نظر معیشتی که مسکن جزو اصلی آن است دچار مشکل باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساخت مسکن خانواده ایثارگران خانواده شهدا شهر های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند