Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوقلوهای به هم چسبیده یمن به دلیل بسته بودن فرودگاه یمن توسط ائتلاف سعودی جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های یمن از جان باختن دوقلوهای چسبیده به هم در اثر بسته شدن فرودگاه بین المللی صنعاء خبر دادند.

به گزارش شبکه المسیره یمن، «مطهر المرونی»، مدیر دفتر بهداشت گفت که این دوقلوها به هم چسبیده بر اثر تعلل در انتقال ‌آن‌ها به خارج از یمن برای مداوای لازم به منظور نجاتشان ، جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یمن فاقد دستگاه‌ها و کادر پزشکی متخصص است و برای همین این دوقلوها باید برای عمل و مداوا به خارج منتقل می‌شدند.

این مسئول یمنی همچنین گفت که بارها از سازمان ملل خواسته در این باره کمک کرده و مجوز انتقال دوقلوها را از طریق فرودگاه صنعاء از عربستان سعودی دریافت کند، ولی پاسخی در این ارتباط دریافت نکرده است.

دکتر مرونی گفت: «دوقلوهای به هم چسبیده حجم مشکلات انسانی مردمی یمن در سایه بسته بودن فرودگاه بین المللی صنعاء را منعکس می‌کند و اینکه این مسئله باعث شده است هزاران بیماری که برای مداوا نیاز به سفر خارج از یمن داشتند، جان خود را از دست بدهند.»

او از سازمان ملل و همه سازمان‌های بین المللی و انسانی خواست برای بازگشایی این فرودگاه ورود کنند و جان بیماران را نجات دهند.

عربستان سعودی از ابتدای سال 94 در قالب ائتلافی به یمن حمله کرده و این کشور را در محاصره خشکی، آبی و هوایی قرار داده است و این مسئله باعث قحطی، شیوع بیماری و فوت هزاران کودک و زن و مردم شده است.

ادامه دزدی دریایی عربستان در یمن در سایه سکوت سازمان مللرسانه یمنی: امارات از زندانیان یمنی به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن هم چسبیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد