Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی معتقد است استان اصفهان از بهترین و قوی ترین استان های کشور در حوزه زیرساخت و منابع انسانی است و نقش استراتژیکی در ورزش کشور دارد.

مهرعلی باران چشمه امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) در مجمع انتخاباتی ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و شهدای جنگ، و ایام سوگواری اربعین، اظهار کرد: باید از افرادی که در سال های گذشته و به ویژه رضا اخروی که در راستای رشد و اعتلای این رشته در اصفهان و کشور تلاش کردند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه های کاندیداها را مطالعه کردم بسیار قوی بودند، ریاست جدید هیئت اصفهان می تواند به خوبی با استفاده از این نفرات در تقویت و اجرایی کردن اهداف خود بهره بگیرد.  

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ادامه داد: خرد جمعی چیزی نیست که از آن به راحتی گذشت، از نقطه نظرات نخبگان و صاحب نظران شهرستان ها باید استفاده کرد تا بتوان به موفقیت رسید.

به گزارش ایسنا، باران چشمه با اشاره به اهمیت جایگاه این رشته در جامعه گفت: وزیر قبلی و جدید ورزش و جوانان تاکید بر رشد و توسعه مرام پهلوانی این رشته داشتند که این وظیفه هیئت و فدراسیون را سنگین تر می کند.  

وی تصریح کرد: اصفهان در مجموعه برنامه های فدراسیون جز  فعال ترین و قوی ترین استان ها در تمام حیطه های ورزشی است؛ استان های دیگر را نیز از نزدیک دیدم، اما در هیچ استانی همانند استان اصفهان زیر ساخت ها و نیروی انسانی خوب وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اضافه کرد: باید جوان گرایی و نگاه علمی تری به این رشته داشته باشید و در کنار آن بتوانید از پیشکسوتان و افراد باتجربه استفاده کنید و امیدوارم روزی این رشته به جایگاه واقعی خود برسد.

باران چشمه با انتقاد از بی مهری‌هایی که به این رشته شده، گفت: در سال ۹۹ در جذب منابع مالی در بین ۵۴ فدراسیون، جایگاه ۴۶ را داشتیم، رشته ای که در آیین ملی و مذهبی ما جایگاه بالایی دارد، از اواخر سال گذشته و شش ماهه اول سال با تلاش هایی که داشتیم این رتبه به پانزدهم رسیده است، تا حدی امسال مشکل بودجه نخواهیم داشت و می توانیم به هیئت ها کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر زورخانه های ما در کشور در حال تخریب و یا نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند، بسیاری از زورخانه ها نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و در شرایط کنونی وضعیت خوبی ندارند.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مهرعلی باران چشمه دفاع مقدس فدراسیون جهانی ورزش زورخانه ای زورخانه ای و کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان