Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرعلی باران‌چشمه ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان اظهار داشت: از همه کسانی که در سال‌های گذشته در هیأت برای این رشته ورزشی در اصفهان تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ادامه داد: کاندیدها خیلی خوب صحبت کردند و برنامه‌های خوبی ارائه کردند، امیدوارم رئیس جدید از نظرات و تجربیات همه استفاده کند و خرد جمعی را به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در مورد همه بخش‌های این رشته ورزشی صحبت کرده است، گفت: ترویج و توسعه این رشته ورزشی از اهداف اصلی است و البته باید مرام پهلوانی را در تمام جامعه رواج دهیم.

باران‌چشمه تصریح کرد: اصفهان از فعال‌ترین استان‌ها در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است، هیچ استانی را مانند اصفهان اینقدر خوب ندیدم؛ امیدوارم روند خوب گذشته ادامه پیدا کند و نتایج بهتری نیز به دست بیاید.

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در پایان گفت: این ورزش فرهنگی مذهبی کشور ما است و تلاش زیادی برای تأمین اعتبار انجام شده است و امیدوارم این ورزش جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد.

۵ زورخانه در اصفهان در حال ساخت است

محمد طباطبایی نیز در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: رئیس قبلی هیأت زورخانه‌ای به دلیل بازنشستگی امکان حضور مجدد برای انتخاب به عنوان رئیس هیأت را نداشت؛ اخروی زحمات بسیار زیادی برای این ورزش در اصفهان کشید و رئیس جدید باید از تجربیات ارزنده وی استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امیدوارم هیأت ورزش زورخانه‌ای در اصفهان بر اساس سیاست‌های فدراسیون حرکت کند و شاهد پیشرفت دوچندان این ورزش پهلوانی در اصفهان باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: روحیه پهلوانی در اصفهان نهادینه است و بر همین اساس امیدواریم در بخش همگانی و قهرمانی بتوانیم برنامه‌های خوبی در ورزش زورخانه‌ای داشته باشیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ۵ زورخانه در سطح استان اصفهان در حال ساخت است که امید داریم ۲ زورخانه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد؛ افزایش زیرساخت‌ها می‌تواند به توسعه این ورزش کمک زیادی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: بعد آموزشی و نگاه علمی به این رشته ورزشی اکنون جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و امیدواریم با این نگاه بتوان جنبه همگانی این ورزش را بیشتر از گذشته در اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان محمد طباطبایی مدیرکل ورزش اصفهان مجمع انتخاباتی ورزش باستانی زورخانه رشته ورزشی استان اصفهان زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رئیس، فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

کد خبر 6095275

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • طراوات باران بهاری در نصف جهان
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم