Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابهامات و سوالات مردم درباره یارانه تمام شدنی نیست. در اخبار تجارت‌نیوز هم تعداد قابل توجهی کامنت درباره یارانه قابل مشاهده است که نیاز به پاسخگویی دارد. اگر سوال یا مشکلی در این مورد دارید از این پس می‌توانید به سامانه مربوطه تماس بگیرید.

۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم راه‌‌‌اندازی شده تا به مشکلات مردم در حوزه یارانه پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌‌‌ها، ۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم راه‌‌‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در این مورد گفت: هموطنان گرامی می‌توانند در تهران با شماره ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌‌‌ها با شماره ۴۳۸۵۷-۰۲۱ تماس بگیرند و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند یا در صورت نیاز به سازمان‌های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند./تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه یارانه بگیران جاماندگان یارانه جاماندگان یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری