Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست بررسی اقدامات شاخه حمایت‌های اجتماعی بخش عملیات ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جانشین شهردار در این ستاد و جمعی از مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی و نیز مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که روز ۷ مهرماه در محل سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اقدامات انجام شده و همچنین پیشنهادات حاضرین در اجرای پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران عنوان و مورد بررسی قرار گفت.

امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اجرای این پویش را گامی برای رسیدگی سریع به مهم‌ترین چالش موجود شهروندان تهرانی در دوره جدید شهرداری عنوان کرد و از پیشنهاد استقرار اتوبوس‌های سلامت در مراکز و میادین پر تردد شهر برای انجام واکسیناسیون شهروندان استقبال کرد.

توکلی‌زاده همچنین تاکید کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حوزه ارائه آموزش‌های شهروندی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تشویق شهروندان به مشارکت در امر واکسیناسیون فعال خواهد بود.

علی نصیری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جانشین شهردار در این ستاد نیز در سخنانی به تشریح کم و کیف اجرای این پویش از آغاز تاکنون پرداخت و تاکید کرد بخش‌های مختلف شهرداری تهران برای تحقق اهداف این پویش بسیج شده اند و تا کنون این پویش با موفقیت اجرا شده است.

نصیری تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن طرح استقرار اتوبوس‌های سلامت در میادین پرتردد شهر سهولت بیشتری برای دسترسی مردم به واکسن ایجاد خواهد شد.
همچنین دراین نشست چالش‌های موجود و پیشنهادهای اعضا مطرح و مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

کد خبر 5316531

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری تهران علی نصیری اربعین 1400 شهرداری تهران اربعین حسینی شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی هفته دفاع مقدس وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا تهران ویروس کرونا گردشگری سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان آتش نشانی امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران