Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سایه وجود حشدشعبی غیر ممکن است.

به گزارش مشرق به نقل از العهد نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در سایه وجود حشد شعبی که سدی مستحکم در برابر صهیونیسم به شمار می‌رود، غیرممکن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی سخنانی در جمع هواداران ائتلاف الفتح در بغداد گفت: حمله به الحشدالشعبی حمله به روح مقاومت در میان پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.

العامری بر ضرورت حفظ این میوه پاک (حشد شبعی) که به لطف خون شهداء تحقق یافته، تأکید کرد و گفت: حمله رژیم صهیونیستی به مقرهای الحشدالشعبی عراق، تلاش برای شکستن دیوار پولادینی است که در برابر تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ایجاد شده است.

رئیس ائتلاف الفتح خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای حفظ حشد شعبی شد.

العامری گفت که فراکسیون الفتح برای دفاع از عراق سلاح به دست گرفت و مقاومت کرد و به احتمال زیاد این فراکسیون در انتخابات آینده پیروزی قاطعی کسب خواهد کرد تا دستاوردها و تلاش برای حمایت از عراق و ساختن آن ادامه یابد.

رئیس ائتلاف الفتح تاکید کرد که عراق در مسیری حرکت می‌کند که آقای منطقه شود.

برگزاری نشستی در اربیل که حاضران در آن خواستار برقراری روابط با اسرائیل شدند بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراق داشت و تقریبا همه مقامات و احزاب و نیروهای سیاسی و عشایری و اجتماعی این کشور آن را به شدت محکوم کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان هادی العامری ائتلاف الفتح عراق اسرائیل بغداد رژیم صهیونیستی رئیس ائتلاف الفتح عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است. او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

رسانه‌های اسرائیل روز گذشته خبر از واژگونی خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل داده اند.

کد خبر 847589 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد