Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اصحاب رسانه تنها دو روز دیگر برای برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی درمان فرصت دارند. - اخبار استانها -

احمدرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از یکم مهر 1400 تا 31 شهریور 1401 انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله(بدون تمدید) از 31 شهریور آغاز شده و تا 9 مهر ادامه می‌یابد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به ‌نشانی www.honarcredit.ir ثبت نام کنند.

احسانی افزود: با توجه به افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی از طرف شرکت‌های بیمه گر نسبت به سال گذشته، صندوق اعتباری هنر حداکثر تلاش خود را به کار گرفته تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه را برای اعضاء صندوق هنر درنظر گیرد.

وی اعلام کرد: به همین دلیل مصوب شده تا نسبت به سال گذشته، هیچ افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد 1400-1401 اعمال نشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد همدان با اشاره به ارائه 3 طرح امید، آرامش و رفاه در خدمات بیمه تکمیلی درمان بیان کرد: مانند سال‌های گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید 130، طرح آرامش 500 و طرح رفاه یک میلیون و 100 هزار تومان است.

احسانی گفت: متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را هم در همان طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: سرپرستان خانوار(بیمه شده اصلی) می‌توانند با پرداخت 95 هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث هم برخوردار شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می‌شود.

بررسی چالش‌های هنرمندان در گیلان؛ مسئولان به تعهدات خود برای بیمه هنرمندان عمل کنندخبرنگاران خراسان جنوبی از طریق صندوق بیمه هنرمندان بیمه می‌شوندآخرین وضعیت بیمه هنرمندان از زبان مدیر صندوق اعتباری هنر

احسانی مطرح کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی شده و بقیه هزینه به وسیله صندوق، تأمین و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/744/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲