Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:00:47 GMT

دفاع مقدس در سنگرهای مختلف همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۸۸۴

دفاع مقدس در سنگرهای مختلف همچنان ادامه دارد

گروه استانها _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: همه مدیون شهدا هستیم و با جهاد علمی، فرهنگی، اجتماعی راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در مسجد حضرت موسی‌بن جعفر (ع) شهرستان قائمشهر عصر امروز با گرامی‌ داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از دفاع مقدس هرچه بگوئیم کم گفتیم و هفته دفاع مقدس زیباترین بهانه برای پاسداشت حماسه‌ها و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی است که در کشاکش تیر و گلوله ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چرایی دفاع مقدس پرداخت و گفت: در 31 شهریور 1359 دشمن بعثی عراق با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و کشورهای اروپایی و عربی به خاک ایران تجاوز کرد و فرزندان این ملت با الهام‌ از نهضت عاشورا، قرآن و اهل بیت (ع) به دفاع از ناموس دین و اسلام و انقلاب پرداختند.

سردار ملکی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در لبیک به ندای ولی فقیه زمان امام خمینی (ره) در کربلای ایران حضور یافته و جنگ تحمیلی هشت ساله را به میدان دفاع از دین و مبانی اعتقادی و دینی تبدیل کردند، افزود: دفاع ملت ایران از این جهت، مقدس است که برای ارزش‌های الهی و آرمان‌های قدسی و دینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام به دنبال بدست آوردن رضایت خداوند بودند.

این مسئول بر ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و در بین نسل امروز و آینده تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای کشف اعجاز حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
سردار ملکی بر لزوم استخراج گنج‌های ارزشی حماسی در دل رزمندگان اسلام و یادگاران جنگ تأکید کرد و گفت: امروز باید برای هر رزمنده و هر شهید یک کتاب نوشته شود و نویسندگان و صاحبان قلم این را وظیفه خود بدانند و نوعی جهاد محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه رزمندگان و شهدا جهاد عملی انجام دادند، بیان داشت: امروز هنرمندان و اصحاب رسانه و همه ما که امنیت خود را مدیون شهدا هستیم، باید با جهاد علمی، فرهنگی، اجتماعی و... راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمندگان اسلام هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)

تروریست‌های صهیونیست شب گذشته خانه‌ای در غرب رفح را بمباران کردند و زنان و بچه‌های فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)