Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:39:17 GMT

بایدن درخواست دیدار محمود عباس را رد کرد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۸۳۷۵

بایدن درخواست دیدار محمود عباس را رد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)‌، خبر دادند که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا،‌ هفته گذشته، درخواست دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را نپذیرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «والا»، کاخ سفید درخواست رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با بایدن در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والا به نقل از منابع فلسطینی و آمریکایی در این خصوص گزارش داد که درخواست دیدار محمود عباس به دولت آمریکا انتقال داده شده؛ اما با این ادعا که بایدن در جریان مشارکت در مجمع عمومی سازمان ملل قصد شرکت در دیدارهای حاشیه‌ای را ندارد و برنامه‌های او اجازه دیدار با رئیس‌ تشکیلات خودگردان را نمی‌دهد، به درخواست مذکور پاسخ منفی داده شده است.

مطابق با این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان پس از مواجه شدن با این پاسخ واشنگتن، تصمیم گرفته است که به آمریکا سفر نکند و تنها به ارسال یک فایل ضبط‌شده برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بسنده کند.

با این حال، منابع مذکور به والا خبر دادند که در پایان کار مشخص شده است که بایدن با تعدادی از سران کشورها در حاشیه جلسات مجمع عمومی دیدار داشته است.

«باراک راوید»‌ خبرنگار والا با «غیرعادی» خواندن این اقدام واشنگتن، گفت که این دلیل دیگری است که مسئله فلسطین در در اولویت دستور کار دولت آمریکا قرار ندارد.

با این حال، او خاطر نشان کرد که «هادی عمرو»‌ فرستاده آمریکا دوشنبه آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد و با تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی و فلسطینی برای بررسی اوضاع کرانه باختری،‌ غزه و انجام اقداماتی برای تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین دیدارهای برگزار خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های عبری‌زبان اخیرا گزارش دادند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار با محمود عباس خودداری کرده است.

«آیلت شاکد» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «هرتزلیا» در این خصوص اعلام کرده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد با رئیس تشکیلات خودگردان دیدار کند و قصدی برای انجام چنین دیداری نیز ندارد.

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در توضیح چرایی عدم دیدار نفتالی بنت با رئیس تشکیلات خودگردان تصریح کرده بود: «عباس به تروریست‌ها پول منتقل می‌کند و شریک (تل‌آویو) نیست».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رئیس جمهور آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی رد درخواست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی مجمع عمومی محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود