Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا؛ در ادامه برنامه ها و سفرهای نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناطق مختلف حوزه انتخابیه امروز به بخش چاروسا سفر کرد و از نزدیک مشکلات و پروژه های این بخش را مورد بررسی قرار داد.

ابتدا حجت الاسلام موحد با حضور در محور دم عباس به زیرنا از نزدیک روند این پروژه را با حضور فرماندار کهگیلویه و مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه در این بازدید اظهار کرد: اهمیت این جاده در این است که دو بخش چاروسا و دیشموک را به جاده پاتاوه دهدشت متصل می کند.

دارا کریمی نژاد گفت:با افتتاح این مسیر هزینه قریب ۵۰ هزار جمعیت کاهش می یابد،مهاجرت معکوس خواهیم داشت.

وی ادامه داد:در کنار این محور اشتغال زایی در حوزه های مختلف ایجاد میشود.

فرماندار کهگیلویه در پایان گفت:با توجه به برنامه و بودجه ای که برای این محور در نظر گرفته شده است،در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه مورد بهره برداری قرار میگیرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این بازدید اظهار کرد:از همه کسانی که در برون رفت منطقه از مشکلات و محرومیت نقش دارند قدردانی می کنم.

سید محمد موحد افزود:با افتتاح این محور هزینه،خطرات جانی و مالی مردم کاهش می یابد و از این رو بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش های مجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه بنیاد برکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز گفت:این محور به طول ۷ کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد تومان فعال است.

نصیری رادافزود: خاکبرداری، بهسازی و نصب ابنیه این مسیر در این فاز در دست اقدام است.

 

در ادامه با حضور در دهستان جاورده و روستاهای الگن و المور مشکلات این روستاها را بررسی کرد.

 

سپس به شهر قلعه رئیسی آمد و ابتدا با حضور در دادگستری چاروسا در دیدار با خانواده شهدا شهر قلعه رییسی هر یک از اعضای خانواده های شهدا مشکلات خود را بیان کردند.

 

فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رییسی در این نشست با تقدیر از تلاش رئیس دادگستری چاروسا تصریح کرد: خدمات و تلاش های رئیس دادگستری چاروسا در زمینه حقوق عامه قابل تقدیر است و این تلاش ها ستودی است.

وی افزود: تلاش برای رفع مشکلات منطقه با حضور چنین مسئولین قابل تقدیر و ستودنی است که امروز از طرف مردم و شورای شهر از این مسئول تشکر و تقدیر داریم.

در ادامه هر یک از اعضای خانواده شهدا هم به بیان مشکلات خود پرداخت و مهمترین مشکل بیان شده ساماندهی گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی بود.

در این نشست حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا با تقدیر از تلاش های نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خانواده شهدا را نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: در زمینه ساماندهی گلزار شهدا و زمین اطراف گلزار از یک کارشناس دادگستری دعوت کردیم که از نزدیک زمین را مشاهده و مشکل آن را برطرف کنند.

انصاری پور تصریح کرد: در جهت دفاع از حقوق عامه مردم درب دادگستری بر روی عموم باز است و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم مشکلات مردم روستاها تا جایی که راه قانونی داشته باشد دفاع و حمایت و پیگیری کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و پیگیری مشکلات چاروسا و شهر قلعه رئیسی شد.

حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خانواده شهدا را مظهر ایثار و گذشت دانست و تاکید کرد: حقیقتا تلاش ها و زحمات رییس دادگستری حاج اقا انصاری در این منطقه محروم ستودنی است و آنچه مشاهده میکنم کسی که بتواند رضایت مردم را جلب کند میتواند رضایت خدا را هم جلب کند و از این موضوع تشکر و قدردانی دارم.

وی با بیان اینکه امروز رفع مشکلات مردم باید اولویت مسئولان قرار بگیرد تاکید کرد: بسیار خوشحالم که در یک منطقه محروم مسئولی همچون حاج اقا انصاری پور مشاهده میکنم و امیدوارم ایشان را در رده بالاتر و جایگاه های مهمتر ببینیم چرا که شایسته و حقیقتا توانمند است.

موحد با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم برمی دارم عنوان کرد: آغاز بکار دولت مردمی، انقلابی، مومن، پاک و فسادزیست نشان از آینده درخشانی برای مردم دارد و ما هم به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را برای رفع مناطق حوزه انتخابیه برمیداریم و در این راه نیازمند همراهی همه مردم و مسئولان هستیم.

در پایان این مراسم از طرف شورای شهر قلعه رئیسی از حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا تجلیل شد.

در ادامه با حضور در مرکز درمانی قلعه رییسی از نزدیک مشکلات این مرکز مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید برزگر مسئول مرکز درمانی قلعه رییسی نبود دستگاه رادیولوژی و کمبود امکانات آن را مهمترین دغدغه مرکز دانست و بیان کرد: دستگاه آماده است و تنها یک قطعه از آن مدت بسیار زیادی است که تهیه نشد و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته برطرف شود.

 

وی ادامه داد: وضعیت سرمایشی و گرمایشی ساختمان، کمبود و خراب بودن دستگاه نوار قلب و حقوق پرستاران از دیگر مشکلات مرکز درمانی قلعه رئیسی بود که بیان شدند.

حجت الاسلام موحد هم در این بازدید با بیان اینکه سلامت مردم امروز مهمترین اولویت مجلس و دولت است از پیگیری و رفع مشکلات این مرکز خبر داد و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست که به دلیل فاصله قلعه رئیسی تا بیمارستان دهدشت نسبت به مشکلات مرکز قلعه رییسی تلاش کنند.

بازدید از ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و کمربندی این شهر از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام موحد به چاروسا بود.

در این بازدید اعضای شورای شهر قلعه رییسی هر یک به نحویی به مشکلات این ورزشگاه پرداختند و خواستار رفع مشکلات این ورزشگاه شدند.

 

داربام بخشدار چاروسا هم در این بازدید نبود زمین ورزشی را یک معضل و مشکل اساسی برای مردم و به خصوص جوانان دانست.

حجت الاسلام موحد در این بازدید خواستار بیان جزییات دقیق این ورزشگاه از سوی ورزش و جوانان شد و با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای زمین ورزشی قلعه رییسی با وزیر ورزش و جوانان داشتم عنوان کرد: امروز حق جوانان این منطقه است که از یک زمین ورزشی خوب برای ورزش بهره ببرند و قطعا در برگشت به تهران پیگیر موضوع با مسئولان ورزش و جوانان خواهم شد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهم کرد تا از اعتبارات نفت و ورزش بتوانیم اعتبار قابل توجهی برای زمین ورزشی قلعه رئیسی بگیریم تا یکبار برای همیشه این زمین تکمیل و جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با ابراز نگرانی از نیمه کاره راه کردن پروژه در سالیان گذشته و استفاده نکردن جوانان از زمین ورزشی تصریح کرد: تیم اتحاد قلعه رییسی که جوانانی از این منطقه در آن بازی میکنند و تا لیگ های کشوری هم رفتند حق فوتبال در یک زمین ورزشی خوب دارند که تلاش خواهیم کرد تا این مشکل برطرف شود.

فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رییسی هم در بازدید از کمربندی شهر قلعه رئیسی بازگشایی کمربندی را یک اقدام خوب برای فضای شهری دانست که میتواند برای رفع ترافیک سطح شهر و همچنین افزایش فضای شهری کمک شایان کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی کهگیلویه برنامه رئیس دادگستری چاروسا نماینده کهگیلویه حجت الاسلام موحد شهر قلعه رئیسی شورای شهر قلعه خانواده شهدا مشکلات مردم انصاری پور زمین ورزشی رفع مشکلات برای رفع تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند