Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم مردان تنیس روی میز کشورمان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر یک از تیم هند شکست خورد و نتوانست به جمع ۴ تیم پایانی این رقابت تا صعود کند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با تیم ملی هند که رنکینگ ۱۴ دنیا را دارا می‌باشد به رقابت پرداخت در نتیجه ۳ شکست و یک پیروزی حاصل کار ملی پوشان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها برد ایران مقابل هند در تقابل امیر حسین هدایی برابر هارمیت دسای با رنکینگ ۷۰ دنیا رقم خورد که هدایی با شایستگی در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

پینگ پنگ بازان کشورمان برای قرار گرفتن در رده‌ی پنجم تا هشتم فردا از ساعت ۱۳ به مصاف بازنده‌ی دیدار کره جنوبی و هنگ کنگ خواهند رفت.

تیم تنیس روی میز مردان ایران در صورت پیروزی مدال برنز خود را در این مسابقات قطعی می‌کرد.

بیشتر بخوانید

اندونزی و مالدیو رقبای تیم تنیس روی میز بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس روی میز قهرمانی آسیا تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه رتبه‌بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی در سطح بین‌المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه‌بندی‌های بین المللی خود انجام داد.

در گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ تعداد ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند که در این میان نام دانشگاه اراک نیز به چشم می‌خورد.

کد خبر 6097113

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای