Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار به اتمام رسید و از گروه E تیم مدعی بایرن‌مونیخ در خانه خود مقابل دیناموکیف با نتیجه پنج بر صفر به برتری دست یافت و ۶ امتیازی شد تا به صدرنشینی ادامه دهد.

«رابرت لواندوفسکی» ۲ مرتبه و «گنبری»، «لروی سانه» و «چوپو موتینگ» گلزنان بایرن بودند تا تیم تحت هدایت «ناگلزمن» به قدرت‌نمایی خود تداوم بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین گروه، بارسلونا که شرایط خوبی ندارد و در دیدار نخست هم به سه گل به بایرن باخته بود به میهمانی بنفیکا رفت و با ارائه نمایشی بسیار ضعیف با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا در آستانه حذف زودهنگام قرار بگیرد.

«نونیز» ستاره دیدار بود که ۲ گل به ارمغان آورد و «رافا سیلوا» دیگر گلزن بود تا بنفیکا چهار امتیازی شود. بارسلونا هم بدون امتیاز باقی ماند تا در آستانه وداع زودهنگام با این تورنمنت بزرگ قرار بگیرد. همچنین «ریک گارسیا» مدافع بارسلونا در دقیقه ۸۷ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با توجه به اختلافات «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا با «رونالد کومان»، بنظر می‌رسد این سرمربی هلندی با شکست سنگین مقابل بنفیکا در آستانه اخراج باشد.

از گروه F، منچستریونایتد انگلیس که نیاز مبرمی به برتری داشت در ورزشگاه مملو از تماشاگر «اولدترافورد» میزبان ویارئال بود و با گل دقیقه ۹۵ ستاره پرتغالی به برتری ارزشمندی رسید.

این دیدار از سرعت بالایی برخوردار بود و تیم‌ها موقعیت مناسبی داشتند و گل نخست نیز توسط «پاکو آلکارز» برای ویارئال به دست آمد. در ادامه کار تمرین شده منچستری‌ها با ضربه تماشایی «آلکس تلس» از پشت محوطه جریمه همراه شد تا گل تساوی ثبت شود.

تلاش شیاطین‌سرخ ادامه یافت و در دقیقه ۹۵ «کریستیانو رونالدو» از زوایه بسته توانست گل دوم و پیروزی منچستر را به ارمغان آورده و ورزشگاه را به مرز انفجار رساند.

در حساسترین دیدار و از گروه H، یوونتوس ایتالیا در تورین پذیرای چلسی انگلیس مدافع عنوان قهرمانی بود که این نبرد با پیروزی یک بر صفر میزبان همراه شد.

هرچند چلسی بر روند بازی تسلط بیشتری داشت اما این یوونتوس بود که با تک گل «فدریکو کیه‌زا» به بُرد رسید تا ۶ امتیازی شود. چلسی هم در امتیاز ۳ باقی ماند.

نتایج دیدارها بدین شرح است

گروه E

بایرن‌مونیخ (آلمان) ۵ –  دیناموکیف(اوکراین) صفر

بنفیکا (پرتغال) ۳ –  بارسلونا (اسپانیا) صفر

گروه F

منچستریونایتد (انگلیس) ۲ –  ویارئال (اسپانیا) یک

پیش از این در همین گروه، آتالانتای ایتالیا با یک گل از سد یانگ‌بویز سوییس گذشت و چهار امتیازی شد.

گروه G

سالزبورگ (اتریش) ۲ –  لیل (فرانسه) یک

وولفسبورگ (آلمان) یک –  سویا (اسپانیا) یک

گروه H

یوونتوس (ایتالیا) یک –  چلسی (انگلیس) صفر

پیش از این در همین گروه، زنیت روسیه با حساب چهار بر صفر مالمو سوئد را شکست داد و نخستین بُرد خود را جشن گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا ویارئال چلسی سویا بارسلونا بایرن مونیخ چلسی سویا لیگ قهرمانان اروپا وولفسبورگ ویارئال بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟