Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین پور و پاپی دو ورزشکار لرستانی در مسابقات دو و میدانی آسیای میانه خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، در نخستین روز از مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیای میانه که  در ازبکستان در حال برگزاریست، دو ورزشکار لرستانی خوش درخشیدند.

امیر حسین پاپی در ۱۵۰۰ متر با یک نمایش دیدنی و جذاب با رکورد ۴:۰۱:۱۵دقیقه به مقام نایب قهرمانی و امیررضا معین پور در ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۱:۰۶ ثانیه به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، امیرحسین پاپی با مربیگری محمد حیدری و امیررضا معین پور با مربیگری تورج سپهوند به این مسابقات اعزام شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی مسابقات آسیای میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبری در خصوص قهرمانی یک ورزشکار در رشته فیتنس چلنج با وزن 118 کیلوگرم منتشر شد! البته این ورزشکار در زمان مسابقه 118 کیلو نبود و با حدود 6 ماه تمرین و کاهش وزن 35 کیلوگرمی توانسته بود آمادگی حضور در مسابقات داخلی و بین المللی را کسب کند.

سید مجید قریشی که سال گذشته در مسابقات جهانی قرقیزستان با 40 سال سن یک طلا و دو برنز در بخش های مختلف رشته فیتنس چلنج کسب کرد، دو مسابقه دیگر را هم در سال 1402 تجربه کرد. این ورزشکار که حالا با 73 کیلوگرم وزن و 45 کیلو کاهش وزن نسبت به آغاز ورزش خود، برای مسابقات بین المللی رومانی می شود، یک نقره در جام جهانی اسپانیا و دو برنز در مسابقات بین المللی ترکیه کسب کرد.

قریشی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، گفت: "سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و چندین مدال در مسابقات بین المللی و جهانی کسب کردم. من تازه انگیزه گرفته ام و در 41 سالگی می خواهم به خیلی از افراد به ویژه آنهایی که اضافه وزن دارند، ثابت کنم که هیچ وقت برای شروع کردن ورزش حتی در سطح قهرمانی دیر نیست."

وی که حالا به عرصه داوری هم ورود کرده، اضافه کرد: "در کنار ورزش توانستم دوره های داوری را هم پشت سر گذاشته و بعد از قبولی در تست های مدنظر دفترچه داوری بین المللی را هم بگیرم. دو هفته دیگر به رومانی می روم و آنجا هم به عنوان داور حاضر خواهم بود. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 در مغولستان و قهرمانی جهان به میزبانی ایران هم از دیگر برنامه هایم برای سال جاری است."

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا