Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:01:15 GMT

ملی‌پوش سابر زنان: تیم مردان الگوی پیشرفت ما است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۹۷۰۱

ملی‌پوش سابر زنان: تیم مردان الگوی پیشرفت ما است

«پریماه برزگر» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اردوی تیم ملی سابر زنان از روز ( شنبه سوم مهر) آغاز شده است اظهار داشت: این اردو زیر نظر امین قربانی مدیر فنی و کادر مربیگری زنان تشکیل و هدف نهایی آن نیز آمادگی برای بازی‌های ۲۰۲۴ هانگژو است.

وی ادامه داد: ما تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو در حدود یکسال زمان داریم و این فرصت خوبی است تا بتوانیم با بهترین میزان آمادگی در این دوره از بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آن هستیم که بهترین نتیجه را در هانگژو ثبت کنیم. ما در دوره گذشته به عنوان ششم رسیدیم و این یک نتیجه خوب به شمار می‌رود. 

برزگر ادامه داد: شاید تعجب آور باشد که عنوان ششم را نتیجه خوب قلمداد می‌کنم اما واقعیت این است که این عنوان برای نخستین بار به دست آمد. یکی دیگر از دلایل این کار حضور قدرت‌های بزرگ جهانی در آسیا است. تیم‌های کره، چین و ژاپن برترین تیم‌های جهان در بخش زنان هستند و رقابت با آنان کار راحتی نیست. ما با این شرایط توانستیم در جاکارتا نتیجه بگیریم. 

عضو تیم ملی شمشیربازی زنان ایران در رشته سابر گفت:‌ اردوی کنونی متشکل از ۴ عضو تیم زنان و ۲ نفر از جوانان این رشته است. در ترکیب اصلی تیم، من ، نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده و فائزه رفیعی عضو اصلی تیم هستیم و شیدا عالمی و آیسا صدیقی نیز از جوانان اضافه شدند تا کسب تجربه کنند.  

وی با بیان اینکه توسعه سابر در ایران نمونه موفقی از پیشرفت ورزشی است افزود: ما در چند سال گذشته شاهد قدرتنمایی شمشیربازان سابر ایران در سطح جهان و المپیک بودیم و تا یک قدمی مدال المپیک پیش رفتیم این یک موفقیت بزرگ است.

وی ادامه داد: در بخش زنان نیز الگو در جریان است و امیدواریم بتوانیم مانند سابریست‌های مرد نام ایران را در سطح جهان مطرح کنیم. 

 برزگر این را هم عنوان کرد: باید از فدراسیون تشکر کنم نگاه خاصی به ورزش زنان دارد و با وجود کمبودها حمایت لازم را انجام می‌دهد. امیدوارم در آینده این حمایت‌ها بیش از پیش شود.

برچسب‌ها شمشیر بازی جاکارتا وزارت ورزش و جوانان فضل الله باقرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمشیر بازی جاکارتا وزارت ورزش و جوانان شمشیر بازی جاکارتا وزارت ورزش و جوانان فضل الله باقرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی و حجیت فتوا

پنجاه و نهمین نشست اندیشه‌ورزی در ادامه سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سخنرانی عضو اندیشکده فقه و حقوق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد درس خارج حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست آیت‌الله محمد قاینی در جمع اعضای اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایران و علاقه‌مندان به این مباحث به موضوع «هوش مصنوعی و حجیت فتوا، قضا و قول خبره و کارشناس» پرداخته و  در پایان پاسخگوی نظرات و انتقادات حاضران خواهد بود.

این نشست روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به‌صورت حضوری در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود و به صورت مجازی نیز به نشانی theory.olgou.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای شرکت حضوری در این مباحث می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳-۳۲۸۸۹۵۶۶ اقدام کنند.

شرکت در این نشست  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود