Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حامد سروری نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از حمل و جمع آوری ۱۲۰ هزارمتر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان‌‌ در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سال جاری در منطقه سیستان به ویژه شهرستان زهک سبب شد راهداران به منظور جلوگیری از تردد کاربران جاده ای در  روزها متمادی به صورت شبانه روزی اقدام به ماسه روبی محورها نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال گفت: با توجه به اهمیت حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال به ویژه در فصل تابستان راهداران‌ شهرستان زهک با بسیج امکانات در زمان طوفان های شن همواره سعی کرده اند خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک تصریح کرد: همچنین نظر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان‌، همکاران ما در ۶ ماهه نخست سالجاری علاوه بر محورهای مواصلاتی در محدوده منازل مسکونی روستاهای محمد شاه کرم و قلعه کنگ و محدوده دیوار هنگ‌مرزی میلک نیز اقدام به جمع آوری شن های روان کردند که  طوفان‌چند ساله سبب ایجاد مشکلات متعدد به ویژه در تردد عادی روستائیان گرامی شده بود.

وی با بیان اینکه شهرستان زهک دارای ۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن است، گفت: راهداران این شهرستان همواره با عملکرد مطلوب خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌های منطقه دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نداشته اند.

منبع: فارس

کلیدواژه: طوفان شن ماسه بادی کانون طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت گفت: موضوع اصلی ما خوراک صنعت پتروشیمی ها است و ما وظیفه داریم راهبرد رهبر انقلاب به سرانجام برسد.

او افزود: صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی توانسته خوب عمل کند چرا که در گذشته هیچ سرمایه‌گذاری انجام نشد،امروز ما بیش از ۷۵ مجتمع پتروشیمی در کشور به صورت فعال داریم که مجموع تولید این مجموعه‌ها بالای ۹۳ میلیون تن در سال است. امسال تلاش ما این است که با جهش بلندی از مرز ۱۰۰ میلیون تن تولید عبور کنیم.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیون فوت مکعب تاکنون از مشعل‌ها جمع آوری شده و طی دو سال و نیم آینده دیگر هیچ مشعلی در پالایشگاه‌ها کشور نخواهیم دید. برای مشعل‌های صنعت پتروشیمی هم برنامه ریزی شده و در حال حاضر نیمی از مشعل‌های صنعت پتروشیمی خاموش است. باقی مانده نیز مطابق برنامه تا ۳ سال آینده جمع آوری شود.

مهمترین راهبرد صنعت پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌ها است و از این لحاظ بی نیاز شویم.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ گرید مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان