Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:23:11 GMT

۵۹۵و احد صنعتی مشکل دار در قزوین وجود دارد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۰۳۷۲

۵۹۵و احد صنعتی مشکل دار در قزوین وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در شورای اداری استان قزوین که صبح پنجشنبه با حضور رئیس قوه قضائیه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های دارای سابقه تاریخی و جایگاه ویژه فرهنگی و علمی است.

وی افزود: امروز ما از بعد اقتصادی ۴ درصد ارزش اقتصادی کشور را در دست داریم و این نشان دهنده جایگاه ویژه استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه ۱۲۰ هزار کارگر در ۱۵ شهرک صنعتی و ۵ ناحیه صنعتی مشغول به کار هستند، ادامه داد: متأسفانه ۵۹۵ واحد صنعتی دارای مشکل در این استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: ما در حوزه دامپروری و مرغ جز استان‌های شاخص کشور هستیم و وقتی به پیکره استان نگاه می‌کنیم استان در بعدهای مختلف صنعتی، کشاورزی و دیگر ابعاد جزو استان‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

جمالی پور تاکید کرد: با همدلی که بین مسئولین و نخبگان وجود دارد شاهد یک ثبات خوب در استان هستیم و این امر می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

وی تأکید کرد: این استان علی رغم اینکه از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، محدودیت‌های خاصی دارد که نیاز است برای رفع آن تلاش شود.

مقام عالی دولت با بیان اینکه آب طالقان به تهران منتقل می‌شود و امروز استان قزوین با مشکل آب شرب روبرو است بیان کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس مشکل مسئله انتقال آب به قزوین در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

جمالی پور در پایان تصریح کرد: باید گفت در برخی حوزه‌های ساختاری استان از کمبودهایی رنج می‌برد و با توجه به اینکه قزوین یک استان جوان است نیاز داریم ساختار اداری آن با کمک دولت و سایر قوا مرتفع گردد.

کد خبر 5316759

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین شهرک صنعتی تولید اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش صدای ایران از ایرنا، گروه پژوهشـی مهندسـی صنـایع سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نظر دارد از میـان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشـناسی ارشد رشته مهندســـی صنـایع، مهندسـی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات نیروی امریه جذب کند.

طبق اعلام سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعـزام تیـرماه ۱۴۰۳ به بعد رزومـه خود را با موضوع «امریه - نام خانوادگی» به آدرس ایمیل: Tricks@jdsharif.ac.ir ارسال کرده و جهت جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۷۶۴۱۲۹۲ - ۶۷۶۴۱۲۹۱ تماس گیرند.

دیگر خبرها

  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • جاسوسان صنعتی - عبدالقدیرخان
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی