Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: قزوین با تمامی ظرفیت های قابل توجه خود، از نعمت داشتن آب سالم محروم بوده که آن هم به شرایطی مربوط می شود که در گذشته حاکم بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه با انتقال بخش اعظمی از سهمیه آب سد طالقان به تهران، این استان از بهره مندی آن محروم ماند و البته طی سال های اخیر تلاش هایی صورت گرفت تا سهم در نظر گرفته شده برای این منطقه را به سطح استان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار قزوین، در ۲ سال گذشته نیز تلاش های زیادی برای انتقال بخشی از سهمیه آب این سد به شهرستان آبیک صورت گرفته و تاکنون نیز این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی روبرو بوده که امیدواریم در آینده نزدیک این مساله نیز به تحقق برسد.

جمالی پور تصریح کرد: در عین حال نیز موضوع انتقال آب سد طالقان به قزوین و ۱۴ شهر دیگر این استان مطرح و برنامه ریزی های لازم هم صورت گرفته و هم اکنون نیز این پروژه فرآیند مراحل مناقصه خود را می گذراند که با انجام آن، علاوه بر آب رسانی به ۱۴ شهر، ۱۹۴ روستای استان نیز از آن بهره مند خواهند شد. 

این مسوول با بیان اینکه قزوین در حوزه ساختاری نیز با برخی کمبودها روبرو است، خاطرنشان کرد: از زمان تاسیس این استان، بخشی از ادارات و سازمان ها به شکل شهرستانی باقی مانده و در دولت جدید تلاش داریم تا با اخذ مجوزهای لازم مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: امیدواریم با عزمی که امروزه در نزد مسوولان استان وجود دارد بتوانیم شرایط بهتری را در حوزه های اقتصادی با جذب سرمایه گذاری های لازم فراهم کنیم و در بخش کشاورزی نیز با فراهم کردن ظرفیت های لازم جهت ارتقای سطح کیفی در بهره برداری از آب و خاک اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

استاندار قزوین افزود: در بخش نیروی انسانی، ساختاری و ساختمانی دادگستری نیز در استان با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم در سفر رییس قوه قضاییه برای ارتقای سطح ظرفیت های قضایی استان کمک های لازم صورت پذیرد چرا که این مساله از جمله مطالبات موجود در حوزه قضایی استان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در سفر یک روزه خود به استان قزوین، پس از حضور در گلزار شهدای این شهر در جلسه شورای اداری استان قزوین حضور یافته است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین استانداری قزوین استان قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای

به گزارش خبرآنلاین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات لازم درباره چرخه سوخت، تولید کیک زرد، راکتورهای بزرگ و کوچک، توانمندی و بومی سازی ساخت قطعات یدکی‌ مورد نیاز واحد یکم نیروگاه بوشهر، پسمانداری و نظام ایمنی و بخش‌های دیگر در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مهمترین بخش نمایشگاه ارائه توانمندی کشور در تولید انواع دوتریم آب سنگین است و انواع رادیوداروهای درمانی و تشخیصی و توسعه فناوری پلاسما در پزشکی، سلامت ومحیط زیست و بحث گداخت و تولید ایزوتوپ های پایدار تلوریوم۱۳۰ و ایردیوم ۱۹۳ است.

وی گفت همچنین درباره شتابدهنده صنعتی و کاربرد پرتوها هم دستاوردهایی برای ارائه داریم.

شجاعی همچنین گفت که بخش تازه‌ای در این نمایشگاه وجود دارد به نام «زنان در صنعت هسته‌ای» که قابل توجه است.

وی تصریح کرد که ۹۰ درصد دستاوردهای نمایش داده شده در این نمایشگاه بومی شده ایران است و از این جهت برای میهمانان قابل توجه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903362

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟