Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@05:31:05 GMT

انتقام زن نظافتچی با سرقت میلیاردی عتیقه

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۰۶۷۱

انتقام زن نظافتچی با سرقت میلیاردی عتیقه

زن نظافتچی وقتی مورد تحقیر مرد صاحبخانه قرار گرفت، با همدستی پسرش و جوان دیگری، مرد سالخورده را شکنجه دادند و عتیقه‌های میلیاردی‌اش را سرقت کردند.

چند روز پیش مرد سالخورده‌ای به شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رفت و از یک زن و دو مرد نقابدار به اتهام سرقت اموالش و شکنجه خود شکایت کرد.

در ادامه پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: «در زمینه خرید و فروش وسایل آنتیک و عتیقه فعالیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنی ۴۰ ساله به عنوان کارگر خدماتی به خانه‌ام در رفت و آمد بود. او چند بار از من پول قرض گرفت و بدهی‌اش را از حقوقش کم کردم. روز سرقت با پسرش آمد و ۳۰ میلیون تومان پول خواست که به وی نپرداختم. دو ساعت بعد از رفتن آنها، زنگ در به‌صدا درآمد. وقتی آن را باز کردم یک زن و دو مرد نقابدار با تهدید چاقو وارد خانه شدند.

شکنجه‌ام دادند و دست و پای بسته در اتاق زندانی‌ام کردند. بعد با تخریب گاوصندوق وسایلی ازجمله دلار، سکه، ارز‌های خارجی را همراه تعدادی از وسایل آنتیک و عتیقه که ارزش میلیاردی داشت، سرقت کردند. بعد از باز کردن دست و پایم فهمیدم دزدان خودروی «بی‌ام‌و» مرا که مجهز به ردیاب بود را هم دزدیده‌اند. به زن نظافتچی شک دارم، چون بعد از سرقت ناپدید شده است.

پلیس به دنبال این زن بود تا این‌که بعد از گذشت ۶۵ ساعت، رد خودروی شاکی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) به دست آمد و توقیف شد. سرنشینان خودرو، زن نظافتچی و پسرش بودند که بازداشت شدند.

متهم در تحقیقات گفت: «از شوهرم جدا شدم و دو پسرم با من زندگی می‌کردند. از طرفی شیشه و گل مصرف می‌کردم. مدتی در یک باند خلاف و فروش موادمخدر فعالیت می‌کردم که دستگیر شده و یک سال زندانی شدم.

چند ماه بعد از آزادی به عنوان نظافتچی در خانه شاکی مشغول به کار شدم. چند بار او به من پول قرض داد، در ادامه ۳۰ میلیون تومان پول خواستم تا به عنوان ودیعه به صاحبخانه بدهم که قبول نکرد و مدام تحقیرم می‌کرد. با دیدن یک فیلم خارجی، ایده سرقت از خانه آن مرد به ذهنم رسید. مثل بازیگران آن فیلم، با همدستی یکی از پسرانم و جوان دیگری، نقاب زده و به آنجا دستبرد زدیم.» با اعتراف او، همدست دیگرشان هم بازداشت شد.

عبدالسعید مدرس، دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران گفت: «با اعتراف سه متهم پرونده، تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.»/جام جم 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: زن نظافتچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • انتقام از شوروی