Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبا گودرزی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: امروز و فردا در گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و برخی نقاط مازندران، گلستان و شمال آذربایجان‌ غربی، بارش باران و برای مناطق مرتفع و کوهستانی، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده  است.

وی افزود: بارش‌ها تا اواسط هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دارد که شدت بارش‌ها برای امشب در گیلان و اردبیل سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق خواهد شد که هموطنان در شمال کشور به این هشدارها توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی خاطرنشان کرد: شنبه و یکشنبه در جنوب سیستان وبلوچستان، رگبار و رعد و برق شدید، همراه با وزش بادهای بسیار شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: برای دو روز آینده در برخی از ساعت‌ها، سرعت وزش باد در خراسان‌شمالی، خراسان ‌رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، افزایش خواهد یافت که منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود و برای روزهای شنبه و یکشنبه خیزش گردوخاک برای نوار شرقی کشور پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا دریای خزر و از بعدازظهر جمعه تا شنبه آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم می‌شود.

به گفته وی، برای تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی شده است، امروز بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد ۳۰ درجه بالای صفر می‌رسد و تهران در روزهای آینده خنک می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فریبا گودرزی سازمان هواشناسی كشور گلستان خراسان شمالی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فریبا گودرزی سازمان هواشناسی كشور سیستان و بلوچستان فریبا گودرزی سازمان هواشناسی كشور گلستان خراسان شمالی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان و نیز نقاطی از استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته بارش باران شدت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه و تندباد در این استان‌ها، لازم است تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از گندم‌های خریداری شده، اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امروز و فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در سطح وسیعی از کشور خواهیم بود.

کد خبر 6098130

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی