Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، واکنش جالبی به گل لحظات پایانی خود در در برابر ویارئال نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرده بود؛ جایی که تیم اوله گنار سولسشر در بازی اول خود با نتیجه ۲-۱ از یانگ بویز شکست خورد تا یونایتد در بازی دیشب برابر ویارئال محکوم به برد بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ در حالی شب گذشته میزبان ویارئال بودند که در ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتادند اما خیلی زود توسط الکس تلس کار را به تساوی کشاندند. در حالیکه بازی به سوت پایان نزدیک می‌شد و به نظر می‌رسید که یونایتد باز هم در کسب پیروزی ناکام مانده، این کریستیانو رونالدو بود که در نقش یک ناجی ظاهر شد و روی پاس جسی لینگارد دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد تا شیاطین سرخ به سه امتیاز مهم و ارزشمند است پیدا کنند.

کریستیانو رونالدو که با قرار گرفتن در ترکیب بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر رئال به رکورد بیشترین تعداد حضور در لیگ قهرمانان اروپا رسید و از ایکر کاسیاس عبور کرد، در پایان مسابقه پیرامون گل سه امتیازی اش به ویارئال گفت:

این کار من است. بازی بسیار سختی بود چرا که ویارئال عملکرد خوبی دارد. آنها فرصت های زیادی داشتند و ما کمی سختی کشیدیم.

البته قبل از بازی می‌دانستیم که باید حتماً به پیروزی برسیم و این سخت بود. صادقانه بگویم که تیم در نیمه اول و دوم کمی عصبی بود. البته کمی خوش شانس هم بودیم. از طرفی نگرش عالی بازیکنان و البته هواداران نیز ما را تحت فشار قرار داد. این اتفاق زمانی که تیم خوب بازی نمی‌کند موثر است. به طور کلی این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویارئال منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو ایکر کاسیاس ایکر کاسیاس کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)