Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:00:00 GMT

سندرک؛ سال‌ها منتظر استقرار نمایندگی ادارات

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۰۶۲

سندرک؛ سال‌ها منتظر استقرار نمایندگی ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سندرک یا همان بشاگرد غربی بیش از ۳۰ سال است که به بخش ارتقاء پیدا کرده و با‌ جمعیتی بالغ بر ۲۳هزار نفر هنوز مردم برای انجام اکثر امورات اداری شان باید با صرف هزینه و اتلاف وقت به مرکز شهرستان سفر کنند.

 فراموشی یک بخش بزرگ با وسعت بسیار زیاد نسبت به سایر بخش ها و با مزیت‌های عالی و منحصر بفرد که فقط بهره برداری سیاسی و رسانه ای از آن شده و هیچ ترقی و رفاهی در این 30 سال مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از زنجیرهای قطور بر گردن اقتصاد سندرک، نبود نمایندگی‌های ادارات است‌ که سهم عظیمی از عوارض و واریزی‌های دولتی نصیب شهر میناب می‌شود و مردم سندرک در همان سطح 30 سال قبل مانده‌اند.

مردم از سرانه ناچیز دهیاری‌های منطقه سندرک و فیلتر شدید عبور طرح‌های عمرانی به کمیته برنامه و بودجه استان از کانال فرمانداری میناب نیز گله مندند.

سهم ناچیز اعتبارات اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان مردم را به ستوه آورده و فریاد مدد خواهی شان هرگز به سلسله مراتب مراکز تصمیم ساز و مجریان بالا دستی نمی رسد.

آمار اعتیاد، طلاق، فروپاشی خانواده ها، خودکشی نوجوانان و جوانان تبدیل به یک تابوی ترسناکی شده و کمتر اتفاق افتاده که این آمارها از طریق مراجع ذیربط تایید و یا صحه گذاشته شود.

آمار بیکاران و ندارها روز به روز روبه فزونی است‌ و دست کوتاه مردم به دسترسی عادلانه به حق و حقوق اجتماعی شان کمتر در رسانه ای دیده یا شنیده شده است.

با ورود نمایندگی‌های ادارات چرخه گردش هزینه و سرمایه مردم به منطقه باز می‌گردد و تبدیل به رونق اقتصادی، ایجاد شغل و درامد پایدار روستاییان می‌شود.

بکارگیری نیروهای بومی تحصیل‌کرده یکی از مزیت‌های اصلی ورود این ادارات مهم‌ و حیاتی به‌مرکز بخش است.

رونق تجاری و اقتصادی مرکز شهر به سبب مراجعات مردم برای پیگیری مطالبات‌شان چهره خاک نشسته شهر را شاداب تر و مردم را به کسب و کار و درامد تشویق می‌کند.

استقلال اداری آموزش و‌ پرورش باعث رونق چشمگیری در زیر ساخت‌های آموزشی و فضاهای تحصیلی بخش سندرک و استخدام نیروهای خدماتی، اداری، آموزشی، کارشناس و مدیران سطوح بالای اجرایی از برکت منطقه ای شدن این اداره مهم و راهبردی است.

تعطیل شدن پایگاه آبفای سندرک باعث مختل شدن روند تکمیل پروژه آب رسانی، تعمیر شبکه فرسوده ۸۱ کیلومتری آب شرب، تنش شدید آبی در بخش و منطقه گسترده سندرک شده است.

نیاز مبرم و پیگیری سریع این امر مهم باید در دستور کار استانداری هرمزگان قرار گیرد و نگاهی متفاوت و جهت دار به دهیاریهای سطح بخش با هدف ایجاد اشتغال روستاییان و شروع طرحهای عمرانی و زیر ساخت‌های حیاتی روستاها‌ باشد.

تغافل 30 ساله مسئولان بخش، شهرستان و استان در بهبود وضع معیشت و رفاه اجتماعی مردم قابل اغماض نیست‌ و باید راه تازه‌ای در این عرصه گشوده شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سندرک بخش فراموش شده هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ببینید | استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ اسرائیل آماده جنگ می‌شود؟
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است