Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۸۶ متخلف شکار و صید در این استان دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.

 فرهاد قلی نژاد روز پنجشنبه به رسانه‌‎ها اعلام کرد: محیط‌بانان در پنج مورد، شکارچیان را پیش از اقدام به شکار دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط ۳۲ قبضه سلاح و ۱۵۶ مورد  ادوات صید نیز از شکارچیان غیر مجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی نژاد اضافه کرد: ۶۵ فقره پرونده برای متخلفان شکار و صید در استان بوشهر تشکیل شده که در این ارتباط از قاضیان استان برای دقت و سرعت در رسیدگی به این پرونده‌ها قدردانی می‌‎شود.

وی گفت: در برخی از پرونده‌ها رای به مصادره سلاح‌ها به نفع دولت داده شد و در برخی پرونده‌ها احکام سبز صادر شده است.

قلی نژاد در ارتباط با آمار صید غیرمجاز حیات وحش در نیمه نخست امسال اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این مدت ۷۷۹ قطعه آبزی، ۳۷۹ قطعه پرنده زنده‌گیری شده و ۲۵ راس  پستاندار را که به صورت غیرمجاز شکار شده بودند، کشف و نجات دادند.

وی با اشاره به کوشش‌ محیط‌بانان در بخش پایش فضای مجازی، عنوان کرد: ۱۵ پرونده درباره خرید و فروش غیرمجاز حیات وحش در فضای مجازی استان بوشهر در نیمه نخست امسال تشکیل و متخلفان به دستگاه قضائی تحویل شدند./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد