Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس یاسوج- داریوش بهنیا/دولتی با عنوان مردمی روی کار آمده و اکنون مردم استان‌های محرومی همچون کهگیلویه و بویراحمد منتظر تغییر رویکردها در عمل از دولت آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات، بی‌نظمی‌ها، بی‌عدالتی‌، بی‌انصافی‌ها و دست درازی‌ها به بیت‌المال هستند مثل آن چه در کارخانه قند یاسوج نماد صنعت یک استان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج سالهاست پیگیر وضعیت کارخانه قند هستند، کارخانه‌ای که مادر و نماد صنعت استان است زیرا این واحد تولیدی مسیر پر فراز و نشیبی را تا امروز پشت سر گذاشته و اکنون پس از آزادی تقریباً به پیکره‌ای بی‌جان تبدیل شده که برای زنده شدن نیاز به همت همه از جمله دولت مردمی با شعار فسادستیزی دارد.

کارخانه قند یاسوج که با مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی، کارگران کارخانه و برخی رسانه‌ها و البته جدیت و پیگیری دستگاه قضایی آزاد شد نیاز به یک همت جدی و جهادی برای راه‌اندازی و از سرگیری تولید و اشتغال دارد.

آزادسازی کارخانه قند به دست آیت‌الله رئیسی

 

 

کارخانه‌ای که بنا به گفته کارگران، بسیاری از دستگاه‌ها و قطعات اصلی کابل‌های برق، ادوات و ماشین آلات آن به سرقت رفته و برای راه اندازی نیاز به زمان و هزینه فراوان دارد.

کارخانه قند یاسوج تقریباً وضعیت یک واحد تولیدی در منطقه‌ای جنگ‌زده را دارد که چیزی برای آن از ظاهر و باطن باقی نگذاشته‌اند اما در مقابل قلب‌های زیادی هنوز به عشق کارخانه قند می‌تپد و هر شهروند منصف و دلسوزی آرزوی راه‌اندازی مجدد آن را دارد.

 

 

در این بین بانک تجارت آزمونی سنگین در پیش خواهد داشت آزمونی که یک بار در آن نمره مردودی گرفت و اکنون باید با همت مضاعف جبران مافات کرد و بهترین تصمیم را در کم ترین و کوتاه ترین زمان ممکن برای این واحد تولیدی بگیرد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز که به عنوان جدی‌ترین خریدار این واحد از رونق افتاده مطرح است باید بر اساس وظیفه ذاتی خود که تاکنون به خوبی آن را در کشور و در مناطق محروم انجام داده در اینجا نیز دلسوزانه وارد گود شود و باقیات صالحاتی از خود بر جای گذارد.

یقیناً راه اندازی کارخانه قند توسط ستاد اجرایی برابر با همه اقدامات انجام شده این ستاد از گذشته تا حال در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و در دولت مردمی، این ستاد اجرایی است که با چنین کاری استارت رونق تولید را خواهد زد و افتخاری برای این مجموعه تا همیشه خواهد بود.

اما در سفر آیت‌الله رئیسی به استان باید فکری نو برای این واحد تولیدی شود کارخانه‌ای که اگر راه‌اندازی شود به یقین بقیه واحدهای تولیدی و صنعتی راکد دنباله‌رو کارخانه قند خواهند بود.

در سفر یک روزه رئیس‌جمهور به استان بی‌شک آیت‌الله رئیسی برای این کارخانه تصمیم‌گیری خواهد کرد و نماد صنعت استان را از وضعیت فلاکت‌بار کنونی نجات خواهد داد.

رئیس‌جمهور در این سفر می‌بایست بانک تجارت را موظف به تعیین تکلیف این واحد تولیدی کند تا هر روزه شاهد تجمع اعتراض آمیز کارگران کارخانه قند یاسوج و ایجاد تنش میان آن‌ها و بانک تجارت نباشیم.

بی‌شک رئیس‌جمهور که خود فرمانده آزادسازی کارخانه قند یاسوج بوده باید اکنون نیز به وظیفه فرماندهی خود عمل کرده و در آخرین ایستگاه فرمان واگذاری و در ادامه بازسازی و نهایتا راه‌‌اندازی کارخانه قند را در کمترین زمان ممکن صادر کند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد کارخانه قند کارخانه قند یاسوج واحد تولیدی آیت الله رئیسی راه اندازی نماد صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود