Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.

مبشری بابیان اینکه ۸۴۴۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، افزود: از این تعداد ۲۷۶۲ نفر ایتام و ۵۶۸۰ تن فرزندان محسنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، دارای حامی هستند، گفت: هم‌اکنون ۹۳۱۵ حامی خیر و نیکوکار که ۱۴۹۰ تن از آنان امسال جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مبشری تصریح کرد: حامیان و خیران نیکوکار از ابتدای امسال ۱۰ میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که از این مبلغ هشت میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان آن نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی بوده است.

او با بیان اینکه حامیان در مدت مشابه پارسال چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، ادامه داد: میزان کمک‌های حامیان در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و عنوان کرد: سرانه ایتام در استان ۵۴۷ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین ۱۰۴ هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.

او ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، اظهارکرد: در حال حاضر بستر‌های مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند و یا از طریق سامانه # ۰۷۴*۸۸۷۷* و یا ثبت‌نام در سراچه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی ایتام و محسنین ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد محسنین تحت حمایت ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم