Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، این نشست از سوی بنیاد بین المللی فرهنگی – هنری امام رضا(ع) و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه سلسله نشست های تخصصی این بنیاد، روز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در فضای مجازی زوم به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دکتر سوگی یاما که در ارتباط با حرم مطهر رضوی(ع) تحقیق و پژوهش می نماید، در خصوص یافته ها و مطالعات خود مطالبی را ارائه خواهد کرد و دکتر مهدی صحراگرد استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه تاریخ هنر اسلامی در حرم مطهر امام رضا (ع)  نیز مدیریت این نشست را بر عهده خواهد داشت.

دکتر ریو ایچی سوگی یاما با معرفی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و تایید و انتخاب بنیاد بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع)، به عنوان "محقق نمونه فرهنگ رضوی" نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال ۱۴۰۰ برگزیده و با اهداء لوح تقدیر وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و هدیه نفیس بنیاد بین المللی امام رضا(ع) مورد تجلیل قرار گرفت.

وی علاوه بر سفرها و مطالعات مختلف و متنوع، به طور خاص از سال ٢٠٠٤ تا ٢٠٠۶ در ایران به عنوان محقق میهمان حضور داشته و به مطالعه و تحقیق پرداخته و در طول بیست سال گذشته نیز بارها برای مطالعه و پژوهش در خصوص حرم مطهر و آستان قدس رضوی به ایران و مشهد سفر نموده و مقالات مختلفی را نیز در این زمینه تالیف و ارائه کرده است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در نشست که روز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود از لینک زیر استفاده کنند.


https://us۰۵web.zoom.us/j/۸۴۲۶۷۵۶۶۱۹۵?pwd=bUkwSVRENm۱۲VmxBK۲hES۰svNkxIZz۰۹

علاقه مندان بعد از ورود به داخل لینک می توانند از یوزر و پسور زیر استفاده کنند.
Meeting ID: ۸۴۲ ۶۷۵۶ ۶۱۹۵

Passcode: ۱۴T۷۰T

برچسب‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وبینار مشهد رایزنی فرهنگی ایران آستان قدس رضوی امام رضا ژاپن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وبینار مشهد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وبینار مشهد رایزنی فرهنگی ایران آستان قدس رضوی امام رضا ژاپن رایزنی فرهنگی ایران بین المللی امام رضا ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)