Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان مرند پس از درگیری خونین در دیدار نیمه نهایی لیگ استان آذربایجان شرقی در این شهرستان به این پرونده ورود کرده‌اند. در حال حاضر سه نفر از ضاربان بازداشت شده‌اند و حال عمومی مصدومان خوب است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال ارس تجارت کبود تبریز و باران اسپورت مرند روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ جوانان آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند؛ دیداری که پایانی خونین برای تیم برنده به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در ورزشگاه تختی مرند برگزار شد، تیم ارس تجارت تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۳ بر یک از حریف خودش پیش بود که به یکباره تعدادی از هواداران تیم مرند وارد زمین و با سلاح‌های سرد به بازیکنان تبریزی حمله‌ور شدند.

نتیجه این حمله خونین مصدومیت چندین بازیکن بود که اعداد مختلفی درباره آن‌ها مطرح شد. ابتدا اعلام شد که این حمله هفت مصدوم به همراه داشته که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شده و باقی برای مداوای بیشتر راهی بیمارستان شده‌اند اما در اطلاعیه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی آمده است: "متاسفانه ۵ نفر مصدوم و تنها یک نفر در بیمارستان بستری داشتیم و مابقی بازیکنان پس از مداوا مرخص شده‌اند."

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان درباره این ماجرا اظهار کرد: این‌ها جوان بودند و مسئولان تیم مرند هم نتوانستند به خوبی مدیریت کنند. احتمالاً خود مدیر تیم در این ماجرا مقصر بوده است. آن‌ها احساساتشان را به جوانان منتقل کرده‌اند و جوانانشان را تحت فشار قرار دادند. دلیل رخ دادن چنین اتفاقی، رفتار دست‌اندرکاران تیم مرند بوده است.

او درباره وضعیت مصدومان این ماجرا توضیح داد: طبق صحبتی که با پزشک بیمارستان داشتم، احتمالاً آن یک نفر که در بیمارستان بستری است، امروز (پنجشنبه) مرخص خواهد شد. در ارتباط با این پرونده، مشخص شده که ۶ نفر به بازیکنان تیم ارس تجارت حمله کرده بودند. طبق آخرین خبری که دارم، سه نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که یک نفر از مصدومان نابینا شده است، گفت: او بهبود پیدا کرده و مرخص شده است. این فرد نابینا نشده است.

در ارتباط با این پرونده هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی و مراجع قضائی شهرستان مرند ورود کرده‌اند و در حال رسیدگی به ابعاد مختلف این ماجرا هستند. به همین دلیل باید منتظر ماند تا رسیدگی به این پرونده تکمیل شود. در حال حاضر فقط رأی انضباطی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی صادر شده که علیه مسئولان فوتبال مرند و تیم باران اسپورت این شهرستان است.

در این رأی آمده است: " کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان به دلیل آن چه در بازی ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در شهرستان مرند اتفاق افتاده بود، با صدور احکامی فعالیت ریاست هیئت فوتبال مرند و اعضای اجرایی این هیئت را تعلیق کرد و فعالیت این نفرات در حوزه فوتبال، فوتسال و مدرسه فوتبال را باطل اعلام کرد. این کمیته در ادامه بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باران اسپورت را نیز که در شروع فاجعه اتفاق افتاده در مرند دخیل بودند تا اطلاع ثانوی محروم کرد."

منبع: ایسنا

کد خبر 525747

منبع: ایمنا

کلیدواژه: درگیری در فوتبال هوادارن فوتبال فوتبال ایران لیگ ۳ لیگ ۳ فوتبال ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت فوتبال استان استان آذربایجان آذربایجان شرقی باران اسپورت ارس تجارت شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی