Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالحی روز پنج‌شنبه در بخشی از پیام خود خطاب به خانواده استوار یکم "مجتبی سالار نسب"شهید ‌مدافع نظم و امنیت آورده است: سبزپوشان سروقامت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی به اقتضای رسالت دینی، انقلابی، ملی و مأموریت های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم ایران اسلامی، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی شوند و همواره در این مسیر عزت آفرین شهدای گرانقدری را تقدیم نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته در جریان حضور تیم گشتی مأموران انتظامی بندرعباس به منظور کنترل یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات این شهرستان و در پی شلیک گروهی از افراد به سمت مأموران انتظامی، "استوار یکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان دیروز چهارشنبه اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سردار"غلامرضا جعفری" با بیان اینکه علت درگیری کینه توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سال های  گذشته بود، افزود: با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط مامور پلیس "استواریکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

شهید سالارنسب هنگام شهادت ۲۸ساله و متاهل بود و هشت سال سابقه خدمت داشت.

برچسب‌ها دادگستری شهید هرمزگان بندرعباس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شهید هرمزگان دادگستری شهید هرمزگان بندرعباس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک