Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر کشور گفت: محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احمد وحیدی در بدو ورود به فرودگاه سمنان وزیر با بیان اینکه قرنطینه هوشمند مورد تصویب ستاد ملی کرونا قرار گرفت، ‌اظهار داشت: براساس این طرح، محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح بیماران کرونایی دارای محدودیت‌هایی خواهند بود، افزود: ان‌شاالله به زودی کسب و کارها به روال طبیعی خود بازخواهد گشت و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت ها برطرف می‌شود.

وزیر کشور وارد سمنان شد/ ادای احترام وحیدی ‌به مقام شامخ شهیدان ‌+ تصاویروزیر کشور: هیچ کاری را نباید نشدنی بدانیم/ از دل تهدیدات ‌ظرفیت‌سازی کنیم‌‌/ استراتژی دولت برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینیوزیر کشور: از حضور ‌جوانان در این دولت بهره می‌گیریم / استانداران ‌زمینه را برای فعالیت جوانان فراهم کنندوزیر کشور عراق: شمار زائران اربعین به 17 میلیون رسید/ تشریح فعالیت‌های حشد شعبی در مراسم اربعین

به گزارش تسنیم، ‌احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق و معارفه سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان از طریق فرودگاه سمنان وارد شهر سمنان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفت و گو با واحد مرکزی خبر در فرودگاه با حضور  گلزار شهدای شهر سمنان، مزار شهیدان گرانقدر این شهر را زیارت می‌کند.

دکتر وحیدی پس از ورود به سمنان ضمن زیارت امامزاده یحیی (سلام ا... علیه) در محل گلزار شهدای سمنان حاضر می شود و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان های شهدای والا مقام تجدید میثاق می‌کند‌.

دکتر وحیدی امروز با حضور در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار جدید این استان را معرفی می کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرنطینه هوشمند محدودیت ها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی