Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنترل و مهار کرونا، افزود: مردم عزیز باید موارد بهداشتی را در همه ایام، بویژه در مراسم مربوط به دهه آخر ماه صفر به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر تسریع در واکسیناسیون عمومی بویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان، گفت: ایمن‌سازی عمومی برای رفع محدودیت‌های کرونایی ضروری است و در این راستا تزریق دوز سوم واکسن برای کادر بهداشت و درمان بلحاظ اینکه در معرض خطر قرار دارند، انجام شود.

در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع بازگشایی دانشگاه‌های سراسر کشور در ماه آینده و بازگشایی تدریجی مدارس پس از اطمینان از تأمین سلامت دانش‌آموزان، معلمین و والدین آنان براساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آبان‌ماه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا مطرح شود.

در این جلسه همچنین درباره رفع محدودیت‌های کرونایی بسیاری از مشاغل با مدیریت هوشمند از هفته‌های آینده، بررسی و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113149 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت