Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین نظری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بیشترین تخلف مربوط به گرانفروشی با ۵۰۴ مورد، درج نکردن قیمت با ۴۰۲ مورد و عدم صدور صورتحساب با ۱۵۹ مورد بوده است.
وی گفت: ۴۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی، یک هزار و ۸۰۲ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی، یکهزار و ۸۰۰ مورد بازرسی از واحدهای خدماتی، ۷۱۰ مورد بازرسی از سردخانه ها، ۷۱۰ مورد بازرسی از انبارها، ۲هزارو یک صد مورد بازرسی از عمده فروشی ها، ۱۱ هزار و ۲۱۵ مورد بازرسی از خرده فروشی ها و ۵۳۲ مورد بازرسی از شرکت های وارد کننده در استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری ادامه داد: با شیوع کرونا به دلیل افزایش مصرف و یا کمبود برخی کالاها بازرسی ها از واحدهای تولیدی و صنفی نیز افزایش یافته است.

با شیوع کرونا بازرسی از سطح بازار و اصناف افزایش یافته و میزان موارد تشکیل پرونده های تخلف نیز رشد چشمگیری داشته است.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان بیشترین تخلف در چند ماه اخیر گرانفروشی بوده است.

در خوزستان بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارند.

برچسب‌ها بازار محصولات اصناف خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات اصناف خوزستان بازار محصولات اصناف خوزستان مورد بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها

به گزارش خبرگزاری مهر، میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در مسجد سید عزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد و عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، گفت: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه خرازان تهران در ادامه تاکید کرد: الکترونیکی شدن مجوزها یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن دسته از افرادی است که غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از چالش‌هایی که فعالان صنفی دارای مجوز با آن مواجه هستند این است که باید با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شرایط نابرابر رقابت کنند.

این مسیول صنفی خاطرنشان کرد: الکترونیکی شدن مجوزها و منوط شدن ارائه خدمات به تبدیل مجوزها می‌تواند منجر به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز شده و از ادامه فعالیت آنها به دلیل قطع شدن خدمات دولتی جلوگیری کند. تبدیل مجوزهای الکترونیکی اقدامی در راستای اجرای قانون تسهیل و گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

کد خبر 6097496

دیگر خبرها

  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند