Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام ولی کوهی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب، اظهار داشت: همانگونه که اگر خون در جسم انسان جریان نداشته باشد بدن از کار می‌افتد، این اسلام و انقلاب نیز به خون نیاز دارد و کشته شدن در راه خدا در حقیقت نجات ملت از ذلت و به ارمغان آوردن عزت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه ایمان به خدا و باور به نیروی مردمی و اعتماد به رهبری عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود، افزود: در دوران دفاع مقدّس نه فقط مرزهای کشور، بلکه‌ هویّت ملّی، نظام اسلامی، انقلاب بزرگ ملّت ایران و ارزشهای فراوانی که این ملّت بزرگ در مقابل چشم خود قرار داده بود، همه مورد تهاجم قرار گرفت.
 
رئیس مرکز اسلامی پیرانشهر گفت: آنجا فقط رژیم بعثی صدّام نبود که در مقابل کشورمان قرار گرفته بود، در حقیقت یک جنگ عمومی و یک جنگ بین‌المللی علیه ملّت ایران بود چون ناتو، آمریکا، شوروی و ارتجاع عرب همگی کمکهای مالی و دلارهای نفتی خود را مثل سیل به‌ سمت آنها سرازیر می‌کرد.
 
وی افزود: همچنین تبلیغاتشان که در اختیار صهیونیست‌ها بود و هست، در همه‌ دنیا، شب و روز به نفع آنها و علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کردند و در این معرکه‌ عظیم، در این قیامت کبری، نیروی عظیم ملّت ایران، نیروی ایمان، نیروی مقاومت، نیروی اعتماد به خدا، نیروی متّکی به روح‌الله و در صدر همه‌ آنها نیروهای مسلّح نظام جمهوری اسلامی ایران قیام کردند.
 
حجت الاسلام کوهی بیان کرد: جوانان در آغاز انقلاب در این دنیا نبوده و دوره‌ انقلاب و جنگ را ندیدند و زمان امام راحل(ره) را درک نکردند اما خط، همان خط، راه، همان راه و هدف، همان هدف‌ها است.
 
وی در پایان گفت: در زمان جنگ تنها در عرض چند لحظه 50 نقطه شهر را بمباران کردند و نزدیک 90 نفر از مردان و زنان و کودکان این شهر به شهادت رسیدند که از جمله شهدا کودک 6 ماهه بود.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟