Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست با هیئت‌های ورزشی شهربابک گفت: با افزایش ۵۰ هزار مترمربعی سرانه فضای ورزشی در کرمان در مجموع فضا‌های ورزشی این استان چهار سانتی‌متر افزایش خواهد داشت و تا پایان دولت دوازدهم رقم افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح استان به ازای هر نفر ۱۰ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه رعایت عدالت و توسعه متوازن این استان از طریق توزیع اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف، یکی از ملاک‌های عمل و برنامه‌ریزی این اداره‌کل است، بیان داشت: سرانه فضای ورزشی استان تا پایان امسال، ۵۰ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

 

او با بیان اینکه شهربابک ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان بر اساس آیین نامه‌های موجود به طور قانونی از آن‌ها استفاده کرد، افزود: برای تعویض رول زمین چمن، ساخت سکو و ترمیم مسائل داخلی زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای مس ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به زیرساخت‌های ورزشی این استان اشاره و تصریح کرد: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نگاه مثبتی به ورزش دارد و برای بهره‌مند شدن شهرستان شهربابک از این رویکرد و ظرفیت، باید نوع مطالبه گری را تغییر دهیم.

او از افزایش سرانه ورزشی در شهرستان شهربابک به عنوان یک مطالبه به حق نام برد و بیان کرد: باید با فراهم کردن امکانات ورزشی آسیب‌های اجتماعی این شهرستان را به حداقل برسانیم که با تحقق آن می‌توان عملکرد حوزه ورزش را خوب ارزیابی کرد.

پاریزی به پروژه‌های مشارکتی در شهربابک نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۲ زمین چمن مصنوعی در خاتون آباد، روستای برفه و در شهر‌های خورسند، جوزم و دهج هر کدام یک زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده است.

او نقش مدارس را در بخش‌های همگانی و قهرمانی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان شهربابک وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، آمار بیمه شدگان ورزشی شهربابک را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: آمار استفاده کنندگان از اماکن ورزشی این شهرستان به طور قطع بیش از سه برابر این عدد است که به هفت تا هشت هزار نفر می‌رسد که اگر این آمار در قالب ورزشکاران سازمان یافته باشد می‌تواند به رشد شاخص‌های شهرستان در بخش ارزیابی و جذب اعتبارات کمک کند.

او با بیان اینکه دولت شرایط اقتصادی خوبی ندارد، بیان داشت: اگر ما بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تا قبل از تقسیم اعتبارات تحویل دهیم قطعا دولت از سر جمع اعتباراتش در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها و ادارات کل می‌تواند اعتبار بگذارد که این پروژه‌ها تکمیل شود و همچنین می‌توان از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و خیران استفاده کرد.

پاریزی تصریح کرد: ما پنج خانه جوان را در کل استان کرمان داریم که یکی از آن‌ها در شهربابک در حال ساخت است.

او بیان کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه قابل واگذاری در استان داریم و سرمایه گذار بخش خصوصی، بنگاه‌ها و خیران می‌توانند در تکمیل آن کمک کنند تا به بهره برداری برسد.

پاریزی با بیان اینکه باشگاه مس شهربابک عملکرد قابل قبولی دارد و اعضای آن با سلامت و صداقت کار می‌کنند، افزود: از سایر باشگاه‌ها نظیر شقایق و شهاب که خلا‌های موجود را پوشش می‌دهند، تشکر می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اختصاص برخی اعتبارات ورزشی طی امسال در شهربابک اشاره کرد و گفت: ۲ میلیارد تومان برای خانه جوان شهربابک، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سالن خاتون آباد و ۲۷۰ میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ب

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان سرانه ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان سرانه فضای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان خواستار ارتقا و توسعه رشته‌های فنی در این شهرستان شد.

محمد ناظری امروز (دهم اردیبهشت ماه) در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: با نفوذترین و محبوب‌ترین فردی که می‌تواند در همه مراحل حساس زندگی، دانش‌آموز را یاری کند، معلم است و به همین دلیل، دانش‌آموزان معلم خود را به‌عنوان الگو و اسوه می‌پذیرند و خود را با او همسان و همانند می‌کنند.

او ارتقا و توسعه رشته‌های فنی را در این شهرستان خواستار شد و افزود: تمام اقشار بویژه جوانان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دانش‌آموزان معمولانی این است که علم‌آموزی و مهارت‌آموزی را به بهترین شکل یاد بگیرند، اظهار کرد: باید تلاش شود جهت فکری جامعه به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌ها به رشته‌های فنی تمایل پیدا کنند تا دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تشویق و هدایت شوند.

سرپرست فرمانداری معمولان با بیان اینکه علاوه بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس باید به مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی آنها توجه شود، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش‌های متناسب با سن دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در تعطیلات تابستان از دیگر مسائلی است که باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.

او با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌آموزی در مدارس، ادامه داد: تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنی کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست و این موضوع باید به‌عنوان یک فرهنگ بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی افزود: معلمان همیشه سرمشق و الگوی اثرگذار دانش‌آموزان برای آینده روشن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد