Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف الفتح بیانیه دفتر مرجع عالیقدر شیعیان که روز چهارشنبه در رابطه با انتخابات منتشر شد را نقشه راهی برای ساخت عراق برشمرد.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف فتح در بیانیه‌ای از آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان بخاطر بیانیه روشن وی در مورد انتخابات پارلمانی که طی روزهای آتی برگزار می‌شود، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف افزود: "ما به همه باورها و اصول احترام می‌گذاریم و بیانیه دفتر مرجع عالیقدر را به عنوان یک نقشه راه برای ساخت عراق و یک فرصت تاریخی برای مردم این کشور می‌دانیم که برای انتخاب افراد واجد شرایط صادق، متخصص وبا تجربه به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

ائتلاف فتح از مردم عراق خواست تا "برای عمل به بیانیه مرجع عالیقدر در انتخابات پیش رو شرکت کنند، زیرا ما معتقدیم که این نتایج مشروع، ملی و اسلامی، بهترین راه برای عبور کشور به سمت امنیت است".

دفتر سیستانی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده در انتخابات شد و بر لزوم عبرت گرفتن شهروندان از تجربیات گذشته و آگاهی از ارزش آرا و نقش مهم آن در شکل گیری آینده کشور تاکید کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ائتلاف الفتح عراق آیت الله سیستانی انتخابات عراق آیت الله سید علی سیستانی ائتلاف فتح شیعیان عراق مرجع عالیقدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور