Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پارسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ سالن پوریای ولی و تختی مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی  میزبان این ۱۲ دیدار بود. 

وی افزود: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور و به مدت یک هفته از ۶ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. 

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرواز هوانیروز اصفهان با نتیجه ۳۶ بر ۱۵ وارنای گلستان را مغلوب کرد، قصر نشاط بهبهان با حساب ۲۶ بر ۲۴ فرازبام خائیز دهدشت «الف» را شکست داد، شهرداری ساوه با نتیجه ۳۴ بر ۱۶ از سد قادریان زاده سنندج  گذشت، هیأت هندبال فارس با حساب ۳۰ بر ۲۵ مقابل مس کرمان پیروز شد، زغال سنگ طبس با نتیجه ۳۵ بر ۳۱ بر فرازبام خائیز دهدشت «ب» غلبه کرد، پرواز هوانیروز اصفهان با حساب ۲۸ بر ۲۷ تیم قصر نشاط بهبهان را شکست داد، آکادمی اندیشه شهرکرد با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ از سد هیأت هندبال فارس گذشت، مس کرمان با حساب ۲۶ بر ۲۴ مقابل شهرداری ساوه پیروز شد، ذوب اهن اصفهان با نتیجه  ۳۳ بر ۲۱ هیأت هندبال تبریز را مغلوب کرد، درخشان کویر گرمسار سمنان با حساب ۳۰ بر ۲۴ بر هیأت هندبال سنندج غلبه کرد، بیجار کردستان با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ از سد وارنای گلستان گذشت و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز با حساب ۳۶ بر ۲۱ زاگرس اسلام آباد غرب را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پارسایی عنوان کرد: در ادامه این رقابت ها هفت دیدار برگزار می شود و بر اساس برنامه هیأت هندبال سنندج با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، درخشان کویر گرمسار سمنان با زاگرس اسلام آباد غرب، آکادمی اندیشه شهرکرد با شهرداری ساوه، مس کرمان با قادریان زاده سنندج، فرازبام  خائیز دهدشت «الف» با پرواز هوانیروز اصفهان، هیأت هندبال تبریز با فرازبام خائیز دهدشت «ب» و ذوب آهن اصفهان با زغال سنگ طبس  به مصاف یکدیگر می روند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها فدراسیون هندبال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون هندبال کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای یاسوج هیأت هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند