Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:37:55 GMT

فهرست اسپانیا، بدون رئالی و با 2 سورپرایز بزرگ

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۵۹۰

فهرست اسپانیا، بدون رئالی و با 2 سورپرایز بزرگ

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا بازهم بازیکنی را از رئال دعوت نکرد ولی در فهرست او نام گاوی هافبک 17 ساله بارسا دیده می شود!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی اسپانیا برای نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اعلام شد. لوئیس انریکه سرمربی لاروخا 23 بازیکن را در فهرست خود قرار داده و بازهم بازیکنی از تیم رئال مادرید در آن دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی انتظار داشتند تا مارکو آسنسیو به تیم ملی برگردد ولی انریکه هنوز روی بازگشت این بازیکن اعتقادی ندارد.

 

 

 

 

انریکه در میان تعجب، "گاوی"، هافبک 17 ساله بارسا که فصل جاری توانسته 4 بازی برای این تیم انجام دهد را به تیم ملی دعوت کرده است. یرمی پینو بال 18 ساله ویارئال هم دیگر دعوت شده جدید اسپانیاست. مارکوس آلونسو و پدری گونزالس هم پس از یک دور غیبت، به فهرست بازگشتند.

 

 

 

 

اسپانیا چهارشنبه هفته بعد در میلان باید به مصاف ایتالیا برود و در صورت پیروزی راهی فینال خواهد شد.

 

 

 

 

دروازه بانان: اونای سیمون ، روبرت سانچز ، داوید دخیا

مدافعان: سزار آسپیلیکوئتا، پدرو پورو، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، اینیه‌گو مارتینس، پائو تورس، سرخیو رگیلون و مارکوس آلونسو

هافبک ها: سرخیو بوسکتس، رودری هرناندز، پدری گونزالس، میکل مرینو، کوکه و گاوی.

مهاجمان: فران تورس، پابلو سارابیا، میکل اویارسابال، پابلو فورنالس، مارکوس یورنته و یرمی پینو

 

رئال مادرید تیم ملی اسپانیا مارکو آسنسیو ویارئال لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی اسپانیا مارکو آسنسیو ویارئال بارسلونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • زنبور سرخ یا همان زنبور گاوی خودمان! (عکس)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)