Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علی رسولیان، معاون وزیرصمت ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران بهمراه امینی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران دیدار کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، استاندار مازندران دراین دیدار که خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی مدیران ملی و استانی حضور داشتند، گفت: صنایع کوچک و متوسط از مهمترین عوامل پیشرفت اقتصاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل مازندران ورغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دراستان، با ایجاد بستر زیرساخت، می‌توانیم شاهد پویایی اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: ایجاد کار و اشتغال برای جوانان می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین علل کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

علی رسولیان نیز در این دیدار گفت: در سال گذشته اقدامات خوب و مؤثری در بحث زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی کشور انجام شد و با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام رسیده است.

معاون وزیرصمت ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران یکی ازمهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان وصنعتگران در شهرکها و نواحی صنعتی را کمبود نقدینگی دانست و افزود: حمایت و تقویت صنایع کوچک و متوسط از وظایف ذاتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.

رسولیان بیان داشت: باید کمک کنیم واحدهای صنعتی در تشکل‌های مختلف از جمله طرحهای توسعه ای خوشه ای فعال‌تر شوند تا بتوانند بهتر فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیزدراین دیدار ضمن ارائه گزارش اهم فعالیتهای شرکت درسال جاری گفت: تمام تلاش مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساختهای لازم بمنظور رغبت و حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت در شهرکها و نواحی صنعتی استان است.

امینی تصریح کرد: با برنامه های جهادی دولت و تلاش همه دستگاههای اجرایی ذیربط و تعامل و همراهی بانکهای عامل، رشد و توسعه صنعت در استان مازندران را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع کوچک و متوسط مهمترین عوامل پیشرفت اقتصاد شهرکهای صنعتی صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی