Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان یک دستگاه اتورفرکتومتر بینایی سنجی چشم پزشکی با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان، یک دستگاه RO برای بیماران دیالیزی، پنج دستگاه کپسول اکسیژن و یک دستگاه کولر گازی به همت خیرین نیک اندیش شهرستان ملایر، به بیمارستان مهر اهداء شد.

به گزارش ایسنا،رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر روز پنج شنبه ۸ مهر ماه در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از تجهیزات پزشکی اهدایی به بیمارستان مهر ملایر، با بیان اینکه خیرین با تهیه تجهیزات پزشکی به یاری مردم و بیماران نیازمند می شتابند، گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) و پیامبر اکرم، امروز شاهد مراسم افتتاح تجهیزات پزشکی بیمارستان مهر ملایر به همت خیرین شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر عباس آذرهمایون تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی با نیازهای مردم و پزشکان به این تجهیزات فاصله بسیاری دارد و اگر همت خیرین برای تهیه این تجهیزات نباشد، شاهد دردسر بزرگی خواهیم بود.
وی به شهرستان ملایر بعنوان شهر واقفین خیراندیش اشاره و بیان کرد: اگر کمک خیرین نبود، امروز شاهد افزایش میزان تلفات در بیمارستان‌های مهر و امام حسین(ع) بودیم. کمک خیرین مجمع سلامت در تهیه ۱۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز، سبب عدم نیاز بسیاری از بیماران به بستری شدن در بیمارستان شد.
آذرهمایون اظهار داشت: خانواده کریم زاده به نیابت از زنده یاد حاجیه خانم بهیه ابوذر دستگاه اتورفرکتومتر بینایی سنجی چشم پزشکی با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و به بیمارستان مهر اهداء کردند.
وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه RO برای بیماران دیالیزی به همت بلند خیرین بزرگوار حاجیه خانم فاطمه میرزابیگی و حاج نصرت اله ستاری کسبی به نیابت از فرزند گرامیشان شادروان صفر ستاری کسبی تهیه و به بیمارستان مهر اهداء شد.
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه قبل از این بیماران دیالیزی این بیمارستان برای ادامه روند درمانی خود باید به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه می کردند، گفت: خوشبختانه با تهیه دستگاه RO، مشکل این بیماران حل شد.
آذرهمایون با بیان اینکه درگذشت نابهنگام خیر ارجمند حاج غلامرضا نبوی (عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر) همه ما را داغدار کرد، افزود: همچنین پنج دستگاه کپسول اکسیژن و یک دستگاه کولر گازی به نیابت از خیر نیک اندیش زنده یاد مهوش امینی فرد به بیمارستان مهر اهداء شد.

نیازسنجی صحیح و وفاق و همدلی بین اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان
مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری اجتماعی آوازه کشور است، گفت: این آوازه حاصل تلاش‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان است که در کنار مدیران شهرستان، نیازهای حوزه سلامت را تامین می‌کنند تا مردم خدمات سلامت را به نحو شایسته دریافت کنند.
دکتر شکری ادامه داد: برخی تجهیزات بیمارستانی که تهیه آنها با بودجه‌های تخصیص یافته به راحتی امکان پذیر نیست، با همت و همراهی مستمر خیرین به بخش دولتی، تامین می‌شود.
وی مطرح کرد: با توجه منابع محدودی که در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع می‌شود، تامین این نیازهای پزشکی بدون کمک و همراهی خیرین امکان پذیر نیست و نمی توان این نیازها را به نحو شایسته تامین کرد.
شکری همدلی و وفاق موجود در شهرستان ملایر را مثال زدنی دانست و افزود: بسیاری از خیرین از دیگر شهرستان‌ها درخواست انجام کار خیر در شهرستان ملایر را دارند که علت آن نیازسنجی صحیح و وفاق و همدلی بین اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز در این مراسم با اشاره به آیات قرآن و نهج البلاغه، اظهار کرد: مسلمانی صرفا به خواندن نماز و روزه گرفتن نیست و خوش به حال کسانی که با عمل خیر، ثواب هزار سال عبادت را برای خود بدست آورند.
حجت الاسلام ابوذر عباسی کمک به هم نوعان را نوعی ترویج دینداری دانست و گفت: سلامت فراسوی دین، مذهب و عقیده است و خیرینی که در این زمینه فعال هستند، جایگاه خاصی در آخرت دارند.
عباسی مطرح کرد: نعمت خداوند بر اساس رعایت حقوق انسانی و نه رعایت حقوق الهی نازل می شود. یعنی علت تامه نزول نعمت های الهی، رعایت حقوق انسانی است و خیرین به خوبی این حقوق را رعایت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه پس از ایمان و تقوا، صداقت در انسانیت سبب تکمیل دین می‌شود، اضافه کرد: هر فردی متناسب با توانایی‌های خود مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد و این آزمایش الهی با به جا آوردن نماز و واجبات دینی نیست بلکه با اعمالی به روزی است که در جامعه اتفاق می‌افتد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجمع خیرین سلامت تجهيزات پزشكي مجمع خیرین سلامت شهرستان شهرستان ملایر تجهیزات پزشکی یک دستگاه همت خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین