Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روز گذشته فرهاد زیویار با رای هیات وزیران به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی شد.

در پی انتخاب زیویار به عنوان اولین استاندار بومی در لرستان، تعدادی از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ضمن اعلام حمایت خود از استاندار جدید لرستان این انتخاب را به فال نیک گرفتند.

در این راستا رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در لرستان در پیامی این انتخاب را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد استادار جدید لرستان با بهره گیری از همه منابع و ظرفیت‌های بی بدیل لرستان بخصوص جوانان توانمند و انقلابی این دیار و بکارگیری نیروهای انقلابی، ولایتمدار، کارآمد و صاحب تجربه در زدودن محرومیت از چهره لرستان و حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی این خطه شهید پرور موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان نیز در پیامی به همین منظور برای فرهاد زیویار در عرصه پیش رو و توسعه همه جانبه استان لرستان آرزوی موفقیت نمود.

دبیرخانه استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی (لرستان) نیز در پیامی جداگانه این انتخاب را تبریک گفت و تاکید کرد: با توجه به شناخت چندین ساله که از شما برادر عزیز داریم و با استعانت از خدای رحمان، آینده‌ای روشن را برای این استان متصور بوده و آمادگی خود را جهت وحدت با سایر نیروهای انقلابی جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و کمک به  حضرتعالی اعلام میداریم.

شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان نیز در پیامی انتخاب زیویار به سمت استانداری لرستان را نشان از شایستگی و توانمندی وی دانست و اعلام کرد: همه می دانیم که لرستان سالهاست، محل اجتماع نقیضین ثروت بالقوه و فقر بالفعل است. فارغ از تحلیل ابعاد دلایل مختلف این چنین وضعیت نامطلوبی، حضرتعالی از سویی میراث دار انبوهی از محرومیت‌ها، و از سویی بزرگترین امید و فرصت این مردم برای گذار از این مظلومیت‌ها هستید. از این رو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، به عنوان بخشی از بزرگترین تشکل علمی-انقلابی ایران، با امید به رقم زدن روزهای روشن‌تر برای مردم نجیب لرستان، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در راستای حل چالش‌های پیش روی مدیریت ارشد استان به حضور اعلام می‌دارد.

اعضای تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان انقلابی استان لرستان نیز اعلام کرد: آمادگی دارد تا با وحدت و همدلی و همراهی و همگامی با کلیه جریانات و نیروهای وفادار به نظام در سطح استان از طیف های مختلف ، نهایت همکاری و همفکری با شما برادر ارزشمدار و هم استانی عزیز را داشته باشد. لازم است بار دیگر نهایت سپاس و قدردانی خود را از رهبر عزیزتر از جان و نیز رئیس جمهور محبوب مان داشته باشیم که با حسن نظر خود ، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده دولت در استان را دو نفر از فرزندان سخت کوش و بومی برگزیدند تا با توجه به اشراف و شناختی که از مسائل مختلف استان دارند، با وحدت و همدلی مردم و مسئولین و بدون هرگونه سهم خواهی و اختلاف و تفرقه و تک بعدی نگری و تنگ نظری، همگی در کنار هم نهایت مساعی خود را برای زدودن غبار فقر و محرومیت از استان شهید پرور و رزمنده خیز لرستان بردارند.

در حال بروزرسانی...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی توسعه جدید لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم