Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:28:45 GMT

شکایت ستاد کل نیروهای مسلح از یک نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۴۵۱۹

شکایت ستاد کل نیروهای مسلح از یک نماینده مجلس

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوات نوشت: ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر پیش بینی شدن بودجه لازم برای اصلاح قانون سربازی گفت: مهم‌ترین حسن این طرح، تأمین شدن بودجه آن است و برای همین می‌گویم این اتفاق، شدنی است. مرکز پژوهش‌های و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز بر این موضوع صحه گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیشتر ستاد کل نیروهای مسلح از من به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد که تبرئه شدم.

وی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل اینکه در مورد سربازی اظهار نظر داشتم، شکایت کرد اما من هم بر اساس وظایف قانونی‌ نمایندگی‌ام عمل کردم، زیرا صلاح قانون از وظایف ماست.

ابوترابی اظهار کرد: بارها با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح جلسه داشتم و به نظرم هنوز متوجه اصل این طرح نشده‌اند و با آن مخالف هستند. ما هم هنوز نمی‌دانیم و متوجه نشدیم دلیل این مخالفت‌ها چیست؟ بالاخره نمی‌دانم چه باید کرد اما فعلاً در ظاهر باید سکوت کنیم، علی‌رغم اینکه ورود به این موضوع، حق و وظیفه ماست.

این نماینده مجلس گفت: البته پیگیری‌هایم را ادامه می‌دهم و جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح خواهیم داشت. توافقاتی برای تداوم این جلسات شده که تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد ستاد کل نیروهای مسلح اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است