Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس طی نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن بیان نکاتی پیرامون برکناری امام جمعه قبلی شهر لواسان، از وی خواستند که از حضور و تجربیات حجت‌الاسلام لواسانی در شمیرانات استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس طی نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن بیان نکاتی پیرامون برکناری امام جمعه قبلی شهر لواسان، از وی خواستند که از حضور و تجربیات حجت‌الاسلام لواسانی در شمیرانات استفاده کند که متن این نامه به شرح زیر است: 

 

باسمه تعالی


" یَأتی عُلَماءُ شیعَتِنَاالْقَوّامُونَ لِضُعَفاءِ مُحِبّینا وَ أهْلِ وِلایَتِنا یَوْمَ الْقِیامَهِ، وَالاْنْوارُ تَسْطَعُ مِنْ تیجانِهِمْ عَلی رَأسِ کُلِّ واحِد مِنْهُمْ تاجُ بَهاء، قَدِ انْبَثَّتْ تِلْکَ الاْنْوارُ فی عَرَصاتِ الْقِیامَهِ "
آن دسته از علماء و دانشمندان شیعیان ما که در هدایت و رفع مشکلات دوستان و علاقه‌مندان ما تلاش کرده‌اند، روز قیامت در حالی وارد صحرای محشر می‌شوند که تاج کرامت بر سر نهاده و نور وی، همه‌جا را روشنایی می‌بخشد و تمام اهل محشر از آن نور بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امام حسن عسکری (علیه السلام)- تفسیر الإمام العسکری علیه السلام، ص. ۳۴۵، ح. ۲۲۶»


جناب آقای حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران


ضمن عرض سلام و احترام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام)


در چند روز گذشته شاهد تغییراتی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در منصب امامت جمعه شهر لواسان مرکز منطقه بزرگ لواسانات و از توابع شهرستان شمیرانات استان تهران بودیم که روح عدالتخواهان منطقه و استان را جریحه دار کرد. چنین تغییراتی بدون ذکر دلایل روشن و صادقانه و همراه با اظهاراتی متناقض و عدم شفاف سازی عمومی نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نابسمان اقتصادی و اجتماعی منطقه لواسانات نمی‌کند بلکه می‌تواند زمینه فساد، قانون گریزی و اشرافی گری را بیش از گذشته فراهم آورد و ریشه انقلابیگری و عدالت طلبی را در جامعه بخشکاند. چطور می‌شود یکی از دلسوزان منطقه که سابقه هفت ساله مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی را داشت و شبانه روز در جهت رسیدگی به مشکلات منطقه و اهالی شریف آن تلاش کرد و از تربیون نماز جمعه به نفع مردم و بیان مشکلات آن‌ها و همچنین در جهت عدالت طلبی و افشای پرونده‌های کلان فساد اقتصادی بهره می‌برد، به یکباره از منصب خود برکنار شود و خانه نشین گردد؟


جنبش‌های انقلابی دانشجویی این اتفاقات را بدعتی جدید و نامبارک در بدنه اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌داند که اصلح با تقوا را به رغم بیان مشکلات منطقه و مطالبه گری از مسئولین، به و هم سیاه نمایی از منصب خود عزل می‌کنند. آقایان بدانند بیان مشکلات و عوامل فساد در جامعه از هر نوع در مراکز اجماع مسلمین مانند نماز جمعه و تذکر به مسئولین به جهت توجه به عوامل فساد نه تنها سیاه نمایی نیست بلکه نمونه‌ی بارز انقلابیگری است؟!


«باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد...» -رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت وزیران ۱۳۹۴/۰۶/۰۴-


«اشرافی‌گری و امتیازطلبی مسئولان، بی‌مبالاتی به بیت‌المال و بی‌توجهی به طبقه مستضعف، حرکاتی ضدانقلابی است و همه تشکیلات نظام باید با این نگاه به‌سمت اهداف انقلاب حرکت کنند.» -رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز ۱۳۹۶/۱۱/۲۹-

آقای رئیس محترم جمهور، بدین وسیله بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس از جنابعالی در خواست دارد از حضور و تجربیات ارزشمند جناب آقای حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه سابق شهر لواسان با توجه به اشراف گسترده به وضعیت منطقه لواسانات و ارتباط خوب ایشان با نهاد‌های شورا‌های اسلامی روستا و سایر ارگان‌های مربوطه و همراهی جوانان و متخصصان منطقه با ایشان، بهترین و مناسب‌ترین گزینه جهت بسط عدالت در منطقه در جهت پیشرفت و خدمت رسانی در کسوت فرماندار شمیرانات و یا در سایر مناصبی که ایشان می‌توانند به تلاش در جهت خدمتگزاری به مردم زحمتکش و انقلابی لواسان ادامه دهند استفاده نموده و ایشان را در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی این منطقه یاری دهید.


همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس برای خدمت گذار جدید مردم لواسان جناب آقای حجت الاسلام ایمانی امام جمعه جدید این شهر آرزوی توفیق درامور را دارد و از ایشان تقاضا دارد در حفظ مشی انقلابی گری و مطالبه گری در این شهر بکوشد.


با آرزوی طول عمر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرج حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه

بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی لواسان امام جمعه لواسان حجت الاسلام لواسانی شمیرانات حجت الاسلام شهر لواسان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند