Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

علی‌محمد عبدی‌قهرودی افزود: نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور امروز هشتم مهر در ۹ استان کشور شامل قزوین، اردبیل، هرمزگان، همدان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال‌وبختیاری، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر به شکل الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وی اظهار داشت: میزان مشارکت در ایلام برای سال ۹۷ معادل ۲۱ درصد و هم‌اکنون به بیش از ۷۰ درصد، در خراسان رضوی در ۱۳ درصد و امسال حدود ۳۶ درصد، در خراسان‌شمالی بیش از ۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد و هم اکنون به ۴۴.۵ درصد، در خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

عبدی‌قهرودی ادامه داد: میزان مشارکت در کردستان در سال ۹۷ معادل ۱۰.۳ درصد و هم‌اکنون حدود ۴۱ درصد، در کرمانشاه در سال ۹۷ معادل ۱۵.۵ درصد و هم اکنون ۳۱.۵ درصد، در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۲ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۴.۵ درصد، در گلستان در سال ۹۷ معادل حدود ۲۵ درصد و هم اکنون ۴۷.۶ درصد، در مازندران در سال ۹۷ معادل ۲۰ درصد و هم اکنون به ۴۰.۴ درصد، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۱۷.۳۶ درصد و امسال به ۴۱.۸ درصد و برای استان البرز نیز رقم ۱۹.۷۵ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۴۰.۶ درصد رسیده است.

وی گفت: انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور دوم مهر در خراسان‌شمالی، چهار مهر در کرمانشاه، هفت مهر در  ٩ استان ایلام، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، و مرکزی برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انتخابات نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی کشور درصد و هم اکنون سال ۹۷ معادل ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،میزان ورودی مخازن کل کشور از ابتدای سال آبی (ابتدای مهرماه) تا هشتم اردیبهشت‌ماه معادل ۲۶.۵۷ میلیارد متر مکعب بوده که در قیاس با سال گذشته که عددی معادل ۲۹.۰۳ میلیارد مترمکعب بود، ۸ درصد کاهش داشته است؛ همچنین میزان کل خروجی سدهای کشور نیز با عدد ۱۶.۵۲ میلیارد متر مکعب نسبت به سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

به‌گزارش ایسنا،حجم آب موجود مخازن اکنون ۳۱.۵۶ میلیارد متر مکعب ثبت شده که این عدد نسبت به سال قبل که عددی معادل ۳۱.۶۰ میلیارد متر مکعب بوده نیز تغییری نداشته است. همچنین حجم پرشدگی سدهای کشور نیز تا این تاریخ ۶۴ درصد است.

وضعیت برخی از سدهای مهم کشور بیانگر این است که در ۱۱سد درصد پرشدگی ۱۰۰درصد است، به‌طوری‌ که سد ارس آذربایجان شرقی، سد شهید قنبری استان آذربایجان غربی، سد جگین استان هرمزگان، سد کوثر کهگیلویه و بویراحمد، سد رودبار استان لرستان، سد ایلام و سد قشلاق و آزاد استان کردستان و سدهای پیشین، ریزدان، خیرآباد، ماشکیدعلیا ۱۰۰ درصد پر هستند.

همچنین ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۲۰۰.۱ میلیمتر است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۱۵.۲میلیمتر) ۷ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۳.۱میلیمتر) ۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900458

دیگر خبرها

  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟