Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، تیم ملی دختران نوجوان ایران در رقابت‌های زیر ١٢ سال غرب آسیا ، اردن میزبان را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

در دیدار انفرادی اول؛ فردخت علیمی در مصاف با سولاف عبداللطیف در دو ست با نتایج مشابه ٦ بر صفر پیروز شد.

صبا خیرمنش در دیدار انفرادی دوم مقابل مایا عاصف در دو ست با نتایج مشابه ٦-١به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دونفره هم با برتری تیم صبا خیرمنش و فردخت علیمی از ایران مقابل تیم دو نفره سولاف عبداللطیف و دانا الخراس از اردن در دو ست با نتایج  ٦-١ و ٦-٣همراه بود.

با برد قاطع سه برصفر تیم ملی دختران نوجوان ایران مقابل اردن که سومین برد متوالی ایران را به ثبت رساند، صعود آنها به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی شد.

 تیم ملی تنیس پسران ایران هم فردا در صورت برد مقابل اردن، جواز حضور در مرحله نهایی قهرمانی آسیا در قزاقستان را بدست خواهند آورد.

پربیننده ترین گزارشی از یک آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران طلسم‌شکنی مسی در شب شگفتی مادرید واکنش‌ های منفی به عضو هیات مدیره استقلال / مظلومی اولین مستعفی مدیریت جدید؟ رونمایی از خرید جدید استقلال +عکس نارضایتی بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت ۴۰ درصد از مطالباتشان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی