Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عبادی پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان طالقانی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:خوشبختانه شاهد فروکش کردن همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور هستیم و شرایط مراکز درمانی نسبت به هفته قبل از نظر تعداد بیمار روند کاهشی به خود گرفته است.
وی با تاکید بر آموزش و فرهنگ‌سازی خارج از محیط بیمارستانی برای مشارکت مردم در امر واکسیناسیون کرونا افزود: واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع کرونا است لذا باید برای اقناع بیشتر مردم در تزریق واکسن فرهنگ سازی و تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبادی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به عنوان یک وظیفه همگانی گفت:در کنار واکسیناسیون باید شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سرانه پرستاری در کشور بسیار پایین است اظهار داشت: به لحاظ منابع نیروی انسانی و استاندارد ، در کشورهای پیشرفته نسبت پرستار به تخت ۶ تا هفت نفر است ولی در ایران به ازای هر تخت  ۱.۸ دهم پرستار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد این سرانه نیز محقق نشده است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت:متوسط وضعیت موجود سرانه پرستاری کشور خیلی پایین‌ و در برخی از مناطق مختلف ممکن است بر اساس پراکندگی متفاوت باشد ولی در استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی آبادان این سرانه پایین و حتی کمتر از متوسط کشوری است.
وی افزود:با توجه به پیشینه تربیت دانشجوی پرستاری در استان خوزستان به خصوص شهر آبادان در گذشته شاهد تربیت دانشجوی پرستاری غیر بومی بودیم که هم اکنون جذب دانشجوی بومی در منطقه افزایش یافته و اولین گروه شامل ۴۸ دانشجو به تازگی فارغ التحصیل شدند.امیدوارم در پنج سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بهود شرایط منابع انسانی ،سرانه پرستاری ارتقا یابد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه وارد آبادان شد و از روند غربالگری بیماران در مرزشلمچه همچنین بیمارستان ولیعصر خرمشهرو طالقانی آبادان بازدید کرد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم