Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی در شورای راهبردی وزارت دفاع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهادت فرماندهان عالی قدر نیروهای مسلح ، شهیدان سرافراز سرلشکر نامجو، سرلشکر فکوری،سرلشکر فلاحی و سرداران شهید جهان آرا و یوسف کلاهدوز در هفتم مهرماه سال 60  در بازگشت از عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان را گرامی داشت و تصریح کرد : دوران هشت سال دفاع مقدس، ستاره ای درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که ملت بزرگ مان توانست با دستان خالی و با انگیزه های الهی  و رهبری های پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان در مقابل اردوگاه غرب و شرق ایستادگی نموده و اجازه ندهد یک وجب از خاک این سرزمین مقدس به اشغال متجاوزین و بدخواهان درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ آشتیانی افزود : بر همگان واجب است تا دستاوردهای گران سنگ دفاع مقدس را به بهترین شکل پاس داشته و این گنجینه های گرانقدر را برای بهره مندی همه نسل ها ، به آیندگان بسپاریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبعیت پذیری از فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی ) ، نظم و انضباط در برنامه ها و صداقت و اخلاص در اجرای ماموریت ها را سه شاخصه اصلی و مورد انتظار خود دانست و افزود: از آن جایی که وزارت دفاع به عنوان یک سرمایه ملی نقش تعیین کننده ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور عزیزمان دارد، شایسته است تمامی سازمانهای صنعتی و خدماتی وزارت دفاع  با هماهنگی، همگرایی و یکپارچگی و با وحدت فرماندهی به سمت اهداف بلند و متعالی خود حرکت نماید.

امیر سرتیپ آشتیانی وزارت دفاع را دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوان در جهت کمک به توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان ساخت: وزارت دفاع در راستای اجرای دقیق منویات فرمانده معظم کل قوا، خود را موظف به حرکت در چارچوب برنامه ها و اولویت های تعریف شده و اجرای تام و کامل وظایف  ذاتی و قانونی می داند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح راهبرد قطعی وزارت دفاع را در تولید و مهندسی قدرت دفاعی و استحکام بخشی به امنیت پایدار ، تعامل همه جانبه و هم افزا با تمامی سازمان های لشکری و کشوری و هماهنگی کامل با ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان ستاد تخصصی و عالی فرمانده معظم کل قوا دانست ویاد آور شد : ارتقای دفاع و امنیت نظام در صدر اولویت ها قرار دارد و همچنین واگذاری مسئولیت ها در نظام اسلامی توفیق بزرگ و الهی است و ان شاء الله با اتحاد ، برادری و همدلی ، بتوانیم این امانت الهی را با جدیت ، تلاش خستگی ناپذیر  تا تحقق آرمانهای والای امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حفظ نماییم .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت دفاع دفاع مقدس نیروهای مسلح انقلاب اسلامی نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید نمود.

کد خبر 6089700 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین