Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید:برای جانبازان ویژه و پر مشکل نیاز فوری به واردات ۵ تا ۶ هزار خودرو داریم.

برای واردات خودرو نیاز به مصوبه و مجوز دولت داریم.

متن درخواست واردات خودرو از دولت در حال تنظیم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:برای جانبازان ویژه و پر مشکل نیاز فوری به واردات ۵ تا ۶ هزار خودرو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از وزیر صنعت رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: ما خدمت مظلوم‌ترین که جانبازان اعصاب و روان هستند رسیده‌ایم، این مرکز ۱۴۰ تخت دارد که ۴۰ تخت متعلق به خانم ها و ۱۰۰ تخت متعلق به آقایان است جانبازان اعصاب و روان ایثارگران خاموش‌اند.

وی افزود: برای این افراد زمان در سال ها قبل متوقف شده است در حالی که ایثار شان همچنان ادامه دارد زمانی که با آنها گفتگو می کردیم بعضاً بیشتر از اینکه به فکر خود باشند به فکر پرسنل بودند و از ما تقاضای رسیدگی به آنها را داشتند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این دست بازدید ها که چراغ اول آن را وزیر محترم صنعت معدن و تجارت روشن کردن با اعضای کابینه نیز داشته باشیم البته با شخصیت‌های خارج از کابینه بازدید داشتیم اما امیدواریم بتوانیم با اعضای کابینه نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسائل مرتبط با جانبازان و خانواده ی شهدا به نحوی به همه وزارتخانه ها مربوط می‌شود؛ با گذشت بیش از ۳۰ سال از زمان جنگ ما هنوز در بعضی از موارد ابتدایی درباره جانبازان مانده ایم.

رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: ما برای جانبازان ویژه و پر مشکل که خودروهایشان فرسوده شده و حدود ۵، ۶ هزار نفر هستند نیاز فوری داریم که مانند گذشته مجوز برای واردات خودرو از دولت گرفته شده بود مجدداً گرفته شود البته این مطلب منوط به مصوبه دولت است.

منبع: فردا

کلیدواژه: واردات خودرو قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید برای جانبازان نیاز فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کد خبر 849480 برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس