Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال و سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر امروز کنار هم رویت شدند.

مصطفی آجورلو و مجید صدری امروز در مرکز خرید پارک سنتر واقع در فرمانیه تهران کنار هم دیده شدند!

به گزارش پارس فوتبال، برخی منابع خبری از ملاقات امروز مدیرعامل باشگاه استقلال و سرپرست باشگاه پرسپولیس در کافه رستورانی در شمال شهر تهران خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان عینی، مصطفی آجورلو و مجید صدری بعد از ظهر امروز در کافه رستورانی در مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه تهران کنار هم رویت شدند. گویا مدیران فعلی دو باشگاه سرخابی پایتخت در این مکان نشست صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.

بعد از انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، رسانه ها از تمایل آجورلو به قطع همکاری با کارگزار فعلی استقلال و همکاری دوباره با کارگزاری که در گذشته اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس بود، خبر دادند. البته گویا این کارگزار اعلام کرده تنها در صورتی با استقلال همکاری می کند که همزمان حامی مالی هر دو باشگاه سرخابی باشد.

از همین رو امروز شایعه شد استقلال و پرسپولیس قرار است با دستور وزارت ورزش با اسپانسر مشترک همکاری کنند اما در پی اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به این شایعه، مجید صدری اعلام کرد وقتی باشگاه‌ پرسپولیس اقدام به برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار جدید کرده، همکاری با اسپانسر مشترک صحت ندارد. شاید ملاقات احتمالی امروز مصطفی آجورلو و مجید صدری بی‌ارتباط به همین ماجرای کارگزار یا حامی مالی مشترک نباشد.

صد البته تا این لحظه مدیرعامل استقلال و سرپرست باشگاه پرسپولیس خبری در مورد صحت یا سقم برگزاری نشست صمیمی امروزشان منتشر نکرده‌اند و احتمالاً این دیدار فقط یک نشست دوستانه بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مجید صدری مصطفی آجورلو وزارت ورزش استقلال پرسپولیس مجید صدری مصطفی آجورلو وزارت ورزش مصطفی آجورلو مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی