Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان زکی پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی مسجدسلیمان در حاشیه دیدار با خانواده شهید با علیرضا کهیش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رزمندگان اسلام از نقاط مختلف کشور برای دفاع از ناموس و خاک وطن از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند و تا زمانیکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش؛ جمال‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، علیرضا عالی پور، رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم، کاوه جاوید کادر هیات فوتبال، صفرنژاد، نائب رئیس انجمن سپک تاکرا استان خوزستان، صالحان، نائب رئیس انجمن‌های ورزشی و حسین ساسان، مسئول کمیته دارت انجمن‌های ورزشی در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد

ایسنا/خراسان رضوی با تصمیم محمد ریاست انجمن کوراش خراسان رضوی، احمد شفیق به عنوان رییس جدید کوراش مشهد منصوب شد.

کوراش خراسان رضوی با توجه به پتانسیل این رشته در استان، همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور است و شاکله تیم ملی را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند. این رشته ورزشی که مدتی است صاحب انجمن شده، در خراسان رضوی با ریاست محمد زندروحانی، از پیشکسوتان رشته جودو و کوراش برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

با تصمیم محمد زندروحانی، رییس انجمن کوراش استان، احمد شفیق، را به عنوان رئیس هیات کوراش مشهد منصوب کرد.

وی در خصوص این انتصاب گفت: حضور مدیر دلسوز و ورزش دوست در عرصه تولید کشور ضمن ایجاد انگیزه بیشتر برای علاقمندان این رشته ورزشی نوید روزهای بهتر را می‌دهد و امید است بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی رشته کوراش در این شهر و به تبع آن در سطح کشور با حضور خادمان حمایتگر ورزشی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاموشی صدایی ماندگار
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار